بازی Just Cause
یحیی رحیمی

ساخت بازی Just Cause جدید توسط اسکوئر انیکس تائید شد

یحیی رحیمی 17 خرداد 1401 بدون دیدگاه
411 بازدید

شرکت اسکوئر انیکس توسعه بازی Just Cause جدید را طبق گزارش مالی جدید تائید کرده است. در حال حاضر اطلاعاتی از این بازی در دست نیست و طرفداران باید منتظر معرفی رسمی آن در رویدادهای اخیر ویدیوگیم باشند. شرکت Square Enix در جدیدترین جلسه مالی که در ماه برگزار شد؛ اشاره‌هایی به پروژه‌های جدید کرده که یکی از آن‌ها نسخه جدید بازی جاست کاز است. این سری قرار است بار دیگر طرفداران بازی‌های ویدیویی را سرگرم کند.

به گزارش پارسی گیم، یوسوکه ماتسودا، مدیر شرکت اسکوئر انیکس در تازه‌ترین جلسه مالی، ساخت بازی Just Cause جدید را تائید کرد. این خبر در حالی اعمال می‌شود که اکثر استودیوهای غربی اسکوئر انیکس فروخته شده‌اند و برندهای بزرگ این شرکت در مالکیت آن‌ها قرار ندارند. ماتسودا با اشاره به فروش استودیوها گفته است که آن‌ها وضعیت استودیوها و عناوین خارجی که برای بازار اروپا و آمریکای شمالی توسعه می‌دادند را بررسی کرده‌اند و به این نتیجه رسیده‌اند که آن‌ها را بفروشند. وی در این مورد گفت:

ما می‌خواهیم روی خلق بازی‌های جدید که با استراتژی اصلی ما همخوانی دارند تمرکز کنیم. مجموعه Just Cause همچنان تحت مالکیت ماست و ما در حال توسعه یک نسخه جدید از این سری هستیم.

بازی Just Cause جدید جاست کاز

بازی جدید مجموعه Just Cause

هیچ اطلاعات دیگری در مورد بازی Just Cause جدید اعلام نشده است و تنها می‌دانیم که اسکوئر انیکس به دنبال ساخت آن است. سؤالات بسیار زیادی در مورد نسخه بعدی جاست کاز وجود دارد و برای نمونه آیا شاهد تولید بازی Just Cause 5 خواهیم بود یا اینکه یک نسخه فرعی در حال ساخت است؟ همچنین مشخص نیست آیا ریکو رودریگز به عنوان شخصیت اصلی بازخواهد گشت یا خیر؟

مدیر اسکوئر انیکس همچنین به چندین بازی آنلاین اشاره کرده و اینکه این شرکت می‌خواهد روی بازی‌های آنلاین تمرکز کند. به نظر می‌رسد که جاست کاز بعدی نیز دارای المان‌های آنلاین و چندنفره خواهد بود و به‌منظور سودآوری، تغییرات زیادی نسبت به نسخه‌های پیشین ایجاد می‌شود. آنچه باعث شد تا Square Enix مهر فروش روی استودیوهای غربی خود بزند؛ عدم سودآوری لازم بود و این شرکت ضرر زیادی از بازی‌های مارول دیده است.

بازی Just Cause 4 آخرین شماره از این سری بود که توسط استودیو Avalanche ساخته شد و حدود چهار سال پیش در دسترس قرار گرفت. دفتر این استودیو در نیویورک در سال 2020 به دنبال کارمندان جدید برای یک پروژه تراز اول بود. این پروژه عظیم تابه‌حال معرفی نشده و نمی‌دانیم که آن‌ها روی چه بازی کار می‌کنند. شایعاتی از ساخت بازی کوآپ Contraband هم مطرح شده که در سال 2021 معرفی شد.

در خبر دیگری، فیلم سینمایی Just Cause در دست تولید قرار دارد و قرار است المان‌های موفق فیلم‌های ایندیانا جونز و جیمز باند را با هم تلفیق کند.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.