Life is Strange
علی رحمانیان

نسخه بعدی بازی Life is Strange شخصیت اصلی جدیدی را معرفی می‌کند

علی رحمانیان 24 اسفند 1399 بدون دیدگاه
320 بازدید

اگر نسخه‌های قبلی عنوان Life is Strange را تجربه کرده باشید، می‌دانید که این بازی‌ها یکی از قوی‌ترین و تأثربرانگیزترین روایت‌های داستانی را دارند که از ابتدا تا انتهای بازی، شما را سرگرم و هیجان‌زده نگه می‌دارند. حال به گفته‌ی شرکت Square Enix طی رویداد دیجیتال خود در تاریخ 28 اسفندماه (18 مارس) قرار است از بازی جدید Life is Strange رونمایی شود.

در همین حین، در صفحات استیم بازی‌های Life is Strange 1، Life is Strange 2 و Life is Strange: Before the Storm تصویری منتشرشده است که خبر از حضور یک شخصیت اصلی جدید در بازی می‌دهد. سازندگان همچنین وعده داده‌اند که داستان، کاراکترها و قدرت‌های ماورایی تازه‌ای را در این عنوان شاهد خواهیم بود.

طبق شایعات منتشرشده نسخه‌ی جدید Life is Strange از ما ژانویه در دست ساخت قرار داشته و نام آن Life is Strange: True Colors معرفی‌شده است، طبق اطلاعات غیررسمی نام پروتاگونیست جدید این بازی هم Alex است. الکس ظاهراً یک قدرت ماورایی دارد که با کمک آن می‌تواند ذهن آدم‌ها را بخواند و هر کاراکتر بسته به نوع احساساتش رنگ متفاوتی را نشان می‌دهد.

Next-Life-is-Strange

همچنین گفته‌شده است که سازندگان در این بازی نسبت به نسخه‌ی اول، بیشتر بر روی بخش موسیقی آن تمرکز داشته‌اند. بااینکه میزان صحت این شایعات مشخص نیست، ولی در زمان انتشارشان پیش‌بینی کردند که این نسخه‌ی جدید به‌زودی معرفی می‌شود و ظاهراً درست هم بوده است.

در رویدادی که Square Enix در ساعت ده صبح پنجشنبه‌ی همین هفته برگزار می‌کند، جزئیات بیشتری از این بازی جدید Life is Strange به دستمان خواهد رسید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.