زمان انتشار بازی GTA 6
یحیی رحیمی

انتشار بازی GTA 6 تا سال 2026 ممکن نیست

یحیی رحیمی 28 اردیبهشت 1401 20 دیدگاه
10,640 بازدید

گزارش مالی جدید شرکت Take-Two نشان می‌دهد که هنوز زمان زیادی تا انتشار بازی GTA 6 مانده است و باید سال‌های بیشتری برای دریافت تازه‌ترین شماره از مجموعه جی تی ای منتظر بمانیم. اطلاعات درج‌شده در گزارش مالی نشان می‌دهد که راک‌استار هنوز آماده انتشار بازی نیست و توسعه‌دهندگان GTA VI را به چندین دسته‌بندی مختلف تقسیم کرده‌اند که هرکدام از آن‌ها در یک زمان به‌خصوص منتشر می‌شود.

شایعات مختلفی در طی ماه‌های اخیر منتشر شده است؛ در حالی که گزارش مالی پیشین حکایت از انتشار GTA 6 در 2024 داشت، گزارش جدید رقم دیگری را نشان می‌دهد. گفتنی است اسم بازی جی تی ای 6 در متن بیان نشده است و تنها بازی‌های معرفی شده توسط تیک‌تو در گزارش وجود دارند؛ اما از آنجایی که راک‌استار رسماً ساخت بازی GTA VI را تائید کرده است، بسیاری از طرفداران انتظار داشتند که اسم بازی در این گزارش رسماً بیان شود.

بازی جی تی ای 6

زمان انتشار GTA 6

فهرست بازی‌های موجود در گزارش حدود 24 عنوان جدید را نشان می‌دهد و تمامی این بازی‌ها تا پایان سال 2025 منتشر می‌شوند. این بدین معنی است هر عنوانی که در حال ساخت باشد، در این فهرست درج شده است که قطعاً تا 2025 منتشر می‌شود. با توجه به اینکه اسم بازی GTA 6 موجود نیست، این احتمال مطرح می‌شود که انتشار بازی تا سال 2026 ممکن نیست. شرکت تیک‌تو عنوان کرده است که این فهرست تکمیل می‌شود و در نتیجه ممکن است اسم جی تی ای 6 نیز به آن اضافه شود؛ به هر حال انتشار بازی جدید به این زودی اتفاق نمی‌افتد.

بازی‌های اصلی

حدود 24 بازی در این دسته‌بندی قرار دارند که تا پایان سال مالی 2024 منتشر می‌شوند. همچنین 10 بازی مستقل نیز در دست ساخت قرار دارد که اسامی آنها اعلام نشده است. در دسته‌بندی موبایل نیز 20 بازی قرار دارند و تنها اسم نسخه موبایل ریمستر سه‌گانه GTA اعلام شده است. جالب است بدانید که تیک‌تو، 8 ریمستر نیز برنامه‌ریزی کرده است و ممکن است ریمستر بازی GTA IV در حال ساخت باشد. اسامی تعدادی از بازی‌های اصلی و تراز اول به شرح زیر است:

 

  • زمان انتشار بازی GTA 6THE QUARRY (2K)
  • MARVEL’S MIDNIGHT SUNS (2K)
  • KERBAL SPACE PROGRAM 2
  • NBA 2K23, PGA TOUR 2K23 و  WWE 2K23

 

گزارش‌های مختلفی در مورد ویژگی‌های نسخه جدید جی تی ای منتشر شده است. به نظر می‌رسد که GTA VI چندین شهر خواهد داشت و همچنین نقشه آن نیز وسعت زیادی دارد. پارسی گیم در مطلب کاملی به‌تمامی گزارش‌های موجود پرداخته است و اطلاعات کامل را برای شما تشریح کرده است. کافی است مطلب زیرا را مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی از بازی در اختیار شما قرار گیرد.

گفتنی است هیچ منبع موثقی در مورد زمان انتشار بازی GTA 6 وجود ندارد و این گزارش مالی نیز ممکن است تغییر پیدا کند و اسم بازی وارد آن شود. نظر شما در مورد زمان انتشار نسخه جدید چیست؟

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه
  • Avatar

    صادق

    مهمان

    بازی رد دد 2 هستش رد دد 2خیلی هم بازی خوبی است

    gta vi برای ما مهم نیست

    پاسخ دهید
  • Avatar

    A

    مهمان

    تا 5 سال دیگه معلوم نیست

    پاسخ دهید
مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 20 دیدگاه