Its Only Money GTA
یحیی رحیمی

بازی It’s Only Money شبیه‌ساز GTA با فعالیت‌های ابلهانه

یحیی رحیمی 28 مرداد 1401 1 دیدگاه
1,245 بازدید

بازی It’s Only Money در طی مراسم زنده استیم نیوزیلند معرفی شد که شبیه‌ساز زندگی طبقه محروم با الهام از المان‌های چندنفره بازی GTA Online است. این بازی آنلاین و گروهی، دنیای آزادی را پیش روی یک تا چهار بازی‌کننده قرار می‌دهد و ایده‌ای بسیار شبیه به حزب نازی دارد؛ شهردار شهر می‌خواهد چهره‌ای ثروتمند و قدرتمند از شهر نشان دهد و هرکسی که در تصور آرمان‌شهر او قرار نگیرد را به داخل یک گودال تاریک و بزرگ می‌اندازد.

ساکنان شهر و افرادی که در مناطق محروم زندگی می‌کنند از تصمیم شهردار به ستوه آمده‌اند و می‌خواهند او را به چالش بکشند. آن‌ها گروهی تشکیل می‌دهند و تصمیم به حمله می‌گیرند. آن‌ها شروع به دعوا در سطح شهر می‌کنند، سرقت می‌کنند، اشیاء را نابود می‌کنند و یک هرج و مرج اساسی در سطح شهر پدید می‌آورند که برعکس انتظار شهردار است. به هر حال این هرج و مرج آنارشیستی کامل هم نیست و شما در بازی It’s Only Money می‌توانید برای خودتان منزل تهیه کنید و کسب و کار راه بیندازید و تقریباً فعالیت‌های بازی GTA را تکرار کنید.

امکان خرید خودرو، لباس و آیتم‌های تزئینی در بازی وجود دارد و البته هدف نهایی نیز شکست دادن شرکت‌های عظیم شهر است که می‌خواهند مردم فرومایه و محروم را حذف کنند. این بازی آنلاین ایده بسیار جالبی دارد که البته بدون شباهت به GTA و GTA Online نیست. انگار که یک استودیو مستقل بازی جی تی ای را در ابعاد کوچک‌تری ساخته باشد. صفحه استیم می‌گوید که شهر Rockhaven متشکل از مناطق مختلف است که هرکدام دارای داستان مخصوص به خود هستند و باید کسب و کارهای این منطقه را نابود کرد.

بازی It's Only Money

It’s Only Money مشابه GTA

یک سری مینی‌گیم یا بازی کوتاه برای گذران وقت نیز طراحی شده است. از جمله این بازی‌ها باید به مسابقات دو حلزون، مسابقات رانندگی و شکار اشیاء اشاره کرد. این بازی‌های کوتاه بسیار ابلهانه و بامزه طراحی شده‌اند که مخصوص سلیقه بازیکنان جدید است. برنامه اولیه استودیو آن است که بازی It’s Only Money را به‌صورت دسترسی اولیه و برای یک منطقه مخصوص در جهان منتشر کند و پس از آنکه مشکلات برطرف شد، مناطق بیشتری اضافه شوند. همچنین محتوای جدید و مأموریت‌های تازه نیز به‌مرور زمان طراحی شوند و مورد تست قرار گیرند.

آرون الکساندر، مؤسس استودیو می‌گوید که وسعت نقشه مشابه یکی از جزیره‌های بازی GTA IV است؛ اما وسعت بازی به‌مرور افزایش می‌یابد. مراحل اصلی، فرعی، فعالیت‌های جانبی و کاوش در جهان آزاد بازی از جمله کارهایی است که می‌توانید انجام دهید. تمرکز اصلی نیز روی جنبه جرم و جنایت است و توسعه‌دهنده می‌گوید که آن‌ها نمی‌خواهند با ارزش آثار راک‌استار رقابت کنند و تنها می‌خواهند کارهایی انجام دهند که استودیوهای دیگر نمی‌توانند.

منبع: PCGAMER

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • مهران

    مهران

    مهمان

    بازیش مثل اینکه شبیه ساز زندگی تو ایرانه ?

    پاسخ دهید