بازی GTA V
یحیی رحیمی

راز پنهان بازی GTA V هشت سال پس از انتشار پیدا شد

یحیی رحیمی 1 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
26,218 بازدید

مشخص است که راک‌استار علاقه‌ای به رها کردن بازی GTA V ندارد و سال‌ها تا انتشار بازی GTA 6 باقی مانده است. اگرچه نزدیک به 9 سال از انتشار این بازی می‌گذرد؛ بازی‌کنان همچنان در حال یافتن رازهای مخفی هستند و به تازگی نیز راز تازه‌ای از این بازی پیداشده است.

به گزارش پارسی گیم و به نقل از Dexerto، دو یوتیوبر فرانسوی به نام‌های MrFaucheur و GamingBGK فهمیده‌اند که در نسخه نسل هشتم بازی جی تی ای 5 اگر هنگام شب و در تاریکی به هتل Opium Nights مراجعه کنید و به شیشه‌های پنجره در قسمت انتهایی و راست این هتل نگاه بیندازید؛ می‌توانید سایه برج‌های شهر لیبرتی سیتی را مشاهده کنید. همان‌طور که می‌دانید، لیبرتی سیتی همان شهر اصلی بازی GTA IV است و به‌تازگی شایعاتی در مورد افزودن این شهر به GTA Online مطرح شده است.

راز پنهان GTA V

برای درک بهتر این راز پنهان GTA V‌ باید به اسم این هتل اشاره کنیم. اپیوم یا افیون یک نوع مخدر است که باعث توهم می‌شود. استفاده از این واژه در اسم هتل (Opium Nights) بدین معنی است که بازی‌کننده با حضور در آن دچار توهم شده و تصویری از شهر دیگر را مشاهده می‌کند. مشخص نیست که راک‌استار عمداً این کار را کرده باشد یا دلیل مشخصی برای آن وجود نداشته باشد. گفتنی است این ایستراگ در ریمستر بازی جی تی ای وی برای پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری حذف شده است.

راز پنهان GTA V

این دو یوتیوبر، نسخه جدید بازی GTA V را تست کرده‌اند و موفق به یافتن تصویر شهر لیبرتی سیتی در این هتل نشده‌اند. گفتنی است این راز مخفی با شایعات حضور نقشه لیبرتی سیتی در جی تی ای آنلاین همخوانی دارد. شایعات از انتشار یک آپدیت تابستانی عظیم خبر می‌دهند که محتوای بزرگی را به بازی می‌افزاید. طرفداران قطعاً از حضور این نقشه در بازی جدید خوشحال خواهند شد. گزارش‌های اخیر به انتشار ریمستر GTA 5 برای کامپیوتر اشاره دارند و راک‌استار در حال کار روی محتوای تازه‌ای است. در خبر دیگری، راک‌استار محتوای ترنس‌فوبیک GTA 5 را حذف کرده است.

بنابر گزارش‌ها، توسعه بازی GTA 6 به‌خوبی پیش می‌رود و این بازی ممکن است در سال 2024 منتشر شود. راک‌استار همچنان به پشتیبانی از جی تی ای 5 ادامه می‌دهد و برنامه‌ای برای کنار گذاشتن آن ندارد. آخرین رویداد بازی با حضور شخصیت فرانکلین و دکتر Dre، رپر معروف آمریکایی، برگزار شد و بالاخره سرنوشت مایکل در داستان بازی GTA V مشخص شد. راک استار و صفحات شبکه‌های اجتماعی این استودیو، هیچ واکنشی به راز پنهان جدید نشان نداده‌اند و باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد. نظر شما چیست؟

منبع: GamingBible

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.