بازی Sniper Elite 5
یحیی رحیمی

زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Sniper Elite 5

یحیی رحیمی 5 خرداد 1401 بدون دیدگاه
1,805 بازدید

بازی Sniper Elite 5 منتشر شده است و طرفداران بازی‌های مخفی‌کاری و مجموعه بازی اسنایپر الیت می‌توانند ماجراجویی تازه‌ای را این بار در فرانسه و علیه آلمان‌های نازی شروع کنند. این بازی به بخش‌های مختلفی تقسیم شده است و کمپین داستانی آن دارای مراحل متفاوتی است که می‌توان آن را چندین بار تکرار کرد. در این مطلب به زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Sniper Elite 5 خواهیم پرداخت. همراه پارسی گیم باشید.

استودیو Rebellion زمان مورد نیاز برای تمام کردن بازی Sniper Elite 5 را تائید کرده است و انتظار کمپین داستانی 20 ساعته را داشته باشید. مدیر بخش طراحی بازی در گفتگو با Wccftech از تعداد مراحل بازی و زمان مورد نیاز برای اتمام آن‌ها صحبت کرد. وی گفته است که هشت مرحله جداگانه وجود دارد و این نقشه‌ها نیز حالت سندباکس دارند و با اهداف اصلی و فرعی پر شده‌اند. وی معتقد است که تمام کردن کمپین داستانی بیست ساعت زمان لازم دارد و این عدد بین 15 تا 20 متغیر است. جوردن وودوارد در این مورد گفت:

کمپین اسنایپر الیت 5 شامل هشت مرحله وسیع و یک پیش‌درآمد است. هر کدام از مراحل اصلی دارای تعدادی اهداف جانبی هستند و برای نمونه باید یک لیست از اهداف را به قتل برساند و آیتم‌های مختلفی را جمع‌آوری کند. این باعث می‌شود تا بازی امکان تجربه چندین باره را داشته باشد. زمان مورد نیاز به شما بستگی دارد و اگر فردی هستید که مخفی‌کاری را ترجیح می‌دهید و می‌خواهید چند مرحله فرعی را هم بگذرانید؛ آنگاه بیست ساعت کافی خواهد بود.

زمان مورد نیاز تمام کردن Sniper Elite 5

زمان اتمام Sniper Elite 5

وی در ادامه می‌گوید که 20 ساعت برای تمام کردن کامل بازی Sniper Elite 5 کافی نخواهد بود و فردی که می‌خواهد تمام محتوای بازی را تجربه کند، باید وقت بیشتری بگذارد. گفتنی است 152 آیتم برای جمع‌آوری وجود دارد و تعداد تروفی‌های بازی نیز زیاد است و در نهایت زمان مورد نیاز برای تمام کردن Sniper Elite 5 نیز به میزان درجه سختی و مهارت بستگی دارد. اگر فردی هستید که تمام بازی‌ها را 100 درصد می‌کنید؛ انتظار 30 تا 40 ساعت محتوا را داشته باشید.

علاوه بر کمپین داستانی، حالت PvP آنلاین نیز وجود دارد که ساعت‌ها شما را سرگرم می‌کند. این حالت به صورتی است که بازی‌کنان دیگر به کمپین شما وارد می‌شوند و آن‌ها نیز به دنبال کشتن شما خواهند بود. بسته الحاقی Wolf Mountain نیز برای خرید آماده است و این محتوا شما را به عمارت مخفی هیتلر می‌برد و هدف نیز کشتن آدولف هیتلر است. زمان مورد نیاز برای تمام کردن این بسته الحاقی مشخص نیست؛ اما تنها شامل یک مرحله است. اگر می‌خواهید تنها کمپین داستانی را تکمیل کنید و دنبال تروفی نیستید؛ بیست ساعت کافی خواهد بود. گفتنی است کرک بازی اسنایپر الیت 5 به دلیل استفاده از دنوو منتشر نمی‌شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

برای تمام کردن بازی Sniper Elite 5 چقدر وقت می‌خواهم؟

اگر می‌خواهید تنها کمپین داستانی را تکمیل کنید و دنبال تروفی نیستید؛ بیست ساعت کافی خواهد بود

۱
آیا کرک بازی اسنایپر الیت 5 منتشر می‌شود؟

کرک بازی اسنایپر الیت 5 به دلیل استفاده از دنوو منتشر نمی‌شود. تنها امپرس می‌تواند این کرک را منتشر کند.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.