دانلود بازی Samurai Jack برای PS4
دانلود بازی Samurai Jack برای PS4 پارسی گیم

دانلود بازی Samurai Jack برای PS4 + آپدیت ها

پارسی گیم 24 شهریور 1400 بدون دیدگاه
1,872 بازدید

دانلود بازی Samurai Jack برای پلی استیشن 4

بین سال‌های 1995 تا 2005 کارتون‌های بسیار جذابی در حال پخش بودند که طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کردند. یکی از این کارتون‌ها، جک سامورایی بود که با تلفیق دنیای فانتزی و المان‌های علمی تخیلی توانست به یکی از پویانمایی‌های محبوب آمریکا تبدیل شود. استودیو Soleil Ltd یک بازی هیجان‌انگیز از این کارتون محبوب را تولید کرده است و شرکت Adult Swim Games آن را راهی بازار کرده است. در بازی Samurai Jack Battle Through Time به‌جای جک سامورایی قرار بگیرید و ماجراجویی بزرگی را برای از بین بردن شیطانی به نام آکو شروع کنید. نیازی به ترس و فرار نیست، شما قدرتمندترین مبارز حاضر در تمام دنیا هستید و توانایی‌های مختلفی برای از بین دشمنان در اختیاردارید.

داستان بازی Samurai Jack Battle Through Time از جایی شروع می‌شود که دشمن دیرینه جک سامورایی به نام لرد آکو به پیروزی رسیده است و تمام دنیا را تحت کنترل خود قرار داده است. وظیفه شما جلوگیری از پیش روی آکو و آزاد کردن دنیا از دست این شیاطین هستید. شما قدرتمندترین مبارز دنیا هستید اما دشمن با نیروهای جادویی کار شمارا سخت خواهد کرد و چالش‌های زیادی برایتان پیش خواهد آورد. نجات از دست نیروهای شیطانی نیاز به مبارزات زیادی دارد و این روند را مانند بازی God of War پیگیری خواهید کرد. درواقع دوربین بازی فیکس شده است و مبارزات از دید چنین دوربینی روایت می‌شود. بیشتر نبردها به‌صورت تن‌به‌تن هستند و تنها شمشیر جادویی به کارتان خواهد آمد. البته یک سری آیتم‌های قابل پرتاب هم وجود دارد اما سامورایی‌ها علاقه‌ای به نبردهای راه دور ندارند و مانند یک مرد جلوی ارتش صد نفره می‌ایستند!

در میانه داستان بازی Samurai Jack Battle Through Time با دوستان زیادی آشنا خواهید شد که به شما در شکست دادن دشمن کمک خواهند کرد. مکان‌های برجسته و به‌یادماندنی از کارتون اصلی در بازی به‌کاررفته‌اند که خاطرات قدیمی را زنده خواهند کرد. همراه داستان پرشور بازی شوید و به آینده‌ای تاریک سفر کنید تا یک‌بار برای همیشه دنیا را از دست نیروهای شیطانی نجات دهید. سرنوشت شما نجات دنیا است و فضا و زمان نمی‌تواند چنین چیزی را کنترل کند. سلاح‌های مختلفی در بازی به‌کاررفته است که مبارزه را برای شما بسیار جذاب خواهند کرد. شانس پیروزی خود را با تغییر سلاح و ارتقای آن‌ها افزایش دهید. استفاده از گرافیک کارتونی و صداپیشه‌های اصلی جک سامورایی، جلوه ویژه‌ای به بازی بخشیده است که هیچ‌گاه از ذهن شما پاک نخواهد شد. در این سبک بازی‌های دیگری چون Sekiro: Shadows Die Twice و Star Wars Jedi Fallen Order را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی Samurai Jack با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


راهنمای انتقال دیتای بازی های پلی استیشن 4 از طریق کامپیوتر

آموزش قدم به قدم انتقال فایل ها به همراه نرم افزار و آموزش ویدئویی

About This Game :

Voiced by the original voice-actors, Samurai Jack: Battle Through Time is an action platform game that spans across time and space, where your actions will determine a new legend! Team up with trusted allies from the show to face off against familiar enemies.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.