Dragon-Age-Dreadwolf
یحیی رحیمی

اسم رسمی دراگون ایج جدید، Dragon Age: Dreadwolf خواهد بود

یحیی رحیمی 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
212 بازدید

شرکت الکترونیک آرتز و استودیو BioWare اسم رسمی بازی دراگون ایج بعدی را اعلام کردند. چهارمین نسخه رسمی از مجموعه عصر اژدها به نام Dragon Age: Dreadwolf در دست ساخت است و قرار است در ادامه سال، اطلاعات کاملی از آن منتشر شود. توسعه‌دهنده در بیانیه‌ای مطبوعاتی، اطلاعات کامل در مورد دلیل انتخاب Dread Wolf برای عنوان بازی را تشریح کرده است.

طبق آخرین اخبار بازی، گرگ خوفناک همان سولاس (Solas) است. بایوور در مورد وی نوشت: «بعضی می‌گویند که او یک خدای الف باستانی است و بعضی نیز خلاف آن را می‌گویند. عده‌ای معتقدند که او خائن ملتش بود و عده‌ای نیز او را ناجی می‌نامند و به او پناه می‌برند. انگیزه او غیرقابل درک و روش‌های او بحث‌برانگیز است؛ اما همین باعث شده تا او بازیگر تاریکی و بازی‌های خطرناک شناخته شود».

بایوور در ادامه نوشته است که تجربه بازی Dragon Age: Dreadwolf برای بازی‌کنانی که هیچ آشنایی با این مجموعه ندارند ساده خواهد بود و نیازی به تجربه تمامی بازی‌های پیشین برای شروع دراگون ایج جدید نخواهید داشت؛ زیرا که سولاس هر زمان که لازم باشد خود را معرفی می‌کند و بازی‌کننده با او آشنا خواهد شد. بازگشت سولاس در بازی جدید موردتوجه طرفداران قدیمی قرار گرفته است و دلیل انتخاب این اسم نیز همین امر بوده است.

بازی Dragon Age: Dreadwolf

زمان انتشار Dragon Age: Dreadwolf 

بایوور تنها اسم رسمی Dragon Age 4 را اعلام کرده و هیچ اطلاعاتی دیگری در مورد آن منتشر نکرده است. با توجه به اینکه بازی امسال منتشر نمی‌شود و تأخیر دراگون ایج مدتی پیش اعلام شد؛ استودیو لزومی بر معرفی کامل نمی‌بیند و انتشار اطلاعات جامع را به فرصت دیگری موکول کرده است. بایوور نوشته است که سولاس در حال قرار دادن مهره‌های خود روی میز است و منظور آن‌ها آماده‌سازی استودیو برای معرفی بیشتر بازی است.

طبق گزارش‌های پیشین، ساخت بازی Dragon Age: Dreadwolf به میانه راه رسیده است و فعلاً زمان زیادی تا انتشار باقی مانده است. این بازی همچنین بخش آفلاین و داستانی را در اولویت قرار داده و حالت آنلاین مشابه Anthem نیز برای آن در نظر گرفته شده بود. این بخش به دلیل چالش‌های اساسی دیرتر منتشر می‌شود و حتی ممکن است هیچ‌گاه در دسترس قرار نگیرد. در خبر دیگری، انتشار دراگون ایج برای کنسول‌های نسل هشتم لغو شد و در نتیجه بازی جدید انحصاراً برای نسل نهم و کامپیوتر منتشر می‌شود.

طبق گفته استودیو، انتشار بازی Dragon Age 4 در سال 2023 میلادی رخ می‌دهد. نظر شما در مورد اسم رسمی عصر اژدها جدید چیست؟

منبع: Gematsu

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.