Anthem
یحیی رحیمی

BioWare از روند آپدیت های Anthem راضی نیست؛ قول تغییرات بزرگ داده شد

یحیی رحیمی 27 شهریور 1398 بدون دیدگاه
510 بازدید

استودیو BioWare اوایل سال جاری میلادی بازی Anthem را به بازار عرضه کرد و این بازی نیز با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کرده است. پشتیبانی از این بازی ضعیف بوده است و با توجه به اینکه بازی یک سرویس است، باید مدام آپدیت های مختلفی برایش عرضه کرد و همین باعث نگرانی بسیاری از خریداران بازی شده است.

استودیو در این مورد گفته است که روند انتشار آپدیت ها را تغییر خواهد داد:

ما نگرانی های شما در مورد مشکلات اساسی بازی Anthem را شنیده ایم و در حال کار روی آن هستیم. این سیستم نیازمند یک سری بازنگری های عمیق به همراه یک سری ارتقاهای سریع است. ما یک تیم را برای کار روی آن داریم و نتایج اولیه نیز رضایت بخش هستند. به منظور رسیدگی به برنامه های بلند مدت نیز ما در حال تغییر ساختار آپدیت ها هستیم. یک سری آپدیت های فصلی اضافی برای امسال در نظر گرفته شده اند و بازیکنان قطعا از آن لذت خواهند برد. این رویدادهای جدید نیز چالش های تازه ای را اضافه می کنند که شبیه آن چیزی هستند که تا به حال دیده اید و همچنین یک سری تم های جالب داریم که به بازی اضافه خواهیم کرد.

Cataclysm رویداد اخیر بازی Anthem بود و این رویداد نیز شامل یک سری مراحل داستان جدید بود. همچنین یک سری تغییرات جدید نیز در بازی انجام گرفته اند که برای تست آن می توانید در سرور تست عمومی شرکت کنید. از جمله تغییرات می توان به بالانس مبارزات و همچنین تغییر جوایز اهدایی اشاره کرد. علاوه بر اینها تعداد آموزش های بازی نیز افزایش یافته است و با خواندن آن‌ها دید بهتری پیدا خواهید کرد.

همان گونه که قبلا گفته ایم، ما می خواهیم با شما رو راست باشیم و می دانیم که نیاز به بهتر کردن بازی داریم و می خواهیم به شما اطمینان دهیم که پای قول خودمان برای ارایه یک بازی فوق العاده ایستاده ایم.
نظر شما چیست؟

منبع: DualSHockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.