بازی Dragon Age 4
یحیی رحیمی

بخش آفلاین و داستانی اولویت اصلی بازی Dragon Age 4 خواهد بود

یحیی رحیمی 14 آذر 1400 1 دیدگاه
250 بازدید

سه سال از معرفی بازی Dragon Age 4 می‌گذرد و در این مدت جز چندین شایعه، اطلاعات دیگری از بازی بعد شرکت BioWare دریافت نکرده‌ایم و نمی‌دانیم با چه بازی‌ای روبه‌رو هستیم. اگرچه قبلاً وجود بخش چندنفره پیش‌بینی شده بود و سرویس آنلاینی مشابه Anthem برای آن در نظر گرفته شده بود؛ جدیدترین اخبار بازی از تمرکز کامل دراگون ایج 4 روی بخش داستانی و تک‌نفره خبر می‌دهند.

بازی Dragon Age 4 مانند شرکت بایوور، تغییرات بسیار زیادی به خود دیده است. این بازی قرار بود استایل Anthem را دنبال کند و بر پایه همان مکانیسم‌ها و سیستم‌ها ساخته شود. از آنجایی که بازی آنلاین بایوور به موفقیتی دست پیدا نکرد و در ماه فوریه امسال نیز پشتیبانی از Anthem متوقف شد و الکترونیک آرتز رسماً پایان این بازی را اعلام کرد؛ دنبال کردن این مسیر به باور توسعه‌دهندگان کار منطقی نخواهد بود. این تجربه باعث شد تا بایوور دست از توسعه حالت چندنفره بردارد و دراگون ایج 4 را همچنان با فرمت کلاسیک و با تمرکز روی بخش تک‌نفره منتشر کند.

چهارم دسامبر به عنوان روز دراگون ایج شناخته می‌شود و تیم حاضر در شرکت BioWare به این مناسبت، اطلاعات تازه‌ای از بازی Dragon Age 4 منتشر کردند. استودیو بالاخره فرمت کلی بازی را اعلام کرده و تمرکز را روی حالت فردی و داستانی قرار داده است. این بدین معنی است که خبری از بخش چندنفره نیست و قرار نیست دراگون ایج جدید آنلاین باشد. این در حالی است که شایعات قبلی از آنلاین بودن بازی خبر می‌داد.

بازی Dragon Age 4‌ آفلاین داستانی

خبری از بخش چند نفره در Dragon Age 4 نیست

تیم توسعه‌دهندگان بازی همچنین زمان انتشار اخبار و ویدیوهای بیشتر را اعلام کرده‌اند و قول داده‌اند که سال آینده، محتوای زیادی از بازی را به نمایش بگذارند. اگرچه طرفداران انتظار نمایش بیشتر بازی در رویداد گیم اواردز امسال را داشتند، این اتفاق قرار نیست رخ دهد و توسعه‌دهندگان هنوز آماده نیستند.

الکترونیک آرتز در آخر دو داستان کوتاه از دنیای دراگون ایج را به اشتراک گذاشته است. این دو داستان به شخصیت‌ها و مکان‌های موجود در Dragon Age 4 اشاره می‌کنند و اطلاعات تازه‌ای در اختیار ما قرار می‌دهند. اولین داستان در مورد زوج مبارزی به نام‌های Evka‌ و Antoine است و دومین آن نیز ماجراجویی‌های امریک ولکارین در شهر بزرگ نوارا به نام گرند نکروپولیس را روایت می‌کند که این شهر هنوز در دنیای فرنچایز معرفی نشده است و احتمالاً بخشی از بازی جدید باشد.

اطلاعات بیشتر در مورد تازه‌ترین اثر شرکت بایوور در 2022 منتشر می‌شود و فعلاً انتظار نمایش گیم پلی و مکان‌های اصلی را نداشته باشید. می‌توانید به مناسبت روز دراگون ایج سری به بازی Dragon Age 2 بزنید که یکی از بهترین بازی‌های نقش‌آفرینی تاریخ به‌حساب می‌آید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 1 دیدگاه
  • Avatar

    H

    مهمان

    وژدانن dragon age 2 رو از کجات درآوردی یکی از بهترین بازی نقش آفرینی تاریخ.
    حتی بین dragon age ها هم مسخره ترینشون dragon age 2 بود

    پاسخ دهید