بازی Call of Duty Black ops cold war
مهدی ملکی

Call of Duty: Black Ops Cold War در ماه نوامبر 5.7 میلیون نسخه فروش داشته است

مهدی ملکی 2 دی 1399 بدون دیدگاه
999 بازدید

گاهی اوقات که صحبت از منابع درآمدزایی کشورهای مختلف می‌شود، سیاستمداران به کلی صنعت بازی‌های ویدیویی را فراموش می‌کنند و این تازه در صورتی است که آن‌ها به این صنعت فکر کرده باشند؛ این در حالی است که نسخه‌های جدید مجموعه بازی‌های Call of Duty هر ساله رکوردهای شگرفی را بر جای می‌گذارند و کاربران را ساعت‌ها سرگرم می‌کنند. به نظر می‌رسد که Call of Duty: Black Ops Cold War بر طبق انتظارات عمل کرده است و ما با ارقامی بلندبالا رو به رو هستیم.

موسسه SuperData اخیراً آمار جدیدی را از فروش دیجیتال بازی‌ها در سراسر جهان منتشر کرده است که نشان می‌دهد آخرین نسخه از مجموعه یادشده، از محبوبیت خوبی برخوردار است. درآمد حاصل از ماه نوامبر برابر با 11.5 میلیارد دلار بوده است که بیشترین درآمد در تاریخ این گزارشات ماهانه محسوب می‌شود. در این بین بازی Call of Duty: Black Ops Cold War به لطف فروشی 5.7 میلیون واحدی، کمک شایانی به این قضیه کرده است.

جدای از این مجموعه شوتر‌های اول شخص اکشن، بازی Assassin’s Creed Valhalla هم موفق شده است تا بهترین عرضه در تاریخ مجموعه خود را به ثبت برساند و با فروشی 1.7 میلیون واحدی در هفته اول انتشار، 50 درصد نسبت به Assassin’s Creed Odyssey بهتر عمل کند.

در حالی که مجموعه درآمد‌های مربوط به خرید بازی‌های دیجیتال در ماه نوامبر، افزایشی 23 درصد نسبت به بازه زمانی پیشین خود داشته است، اما درآمد‌های درون برنامه‌ای در حدود 62 درصد افت کرده‌اند. این مسئله می‌تواند به این معنی این باشد که محتوای موجود در بازی‌های این ماه به مقداری کافی بوده‌اند که بازیکنان نیاز دیگری را احساس نکرده‌اند.

به هر حال جدا از تمام موارد ذکر شده، ما شاهد فروش خوب مجموعه‌های سالانه هستیم؛ مجموعه‌هایی که با وجود کیفیت بالای خود و فروش فوق‌العاده، معمولاً به طور گستردهای رضایت منتقدان را به دست نمی‌آورند و باز هم به خوبی پیش می‌روند.

منبع: Gaming Bolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.