call-of-duty-warzone
یحیی رحیمی

مکانیسم های Killstreak و لودآوت های Call of Duty Warzone درز کرد

یحیی رحیمی 27 بهمن 1398 بدون دیدگاه
1,112 بازدید

به نظر می رسد که Call of Duty Warzone یک پروژه جدی باشد و Activision بالاخره بخش بتل رویال را به بازی Call of Duty Modern Warfare اضافه کند. اطلاعات جدیدی از این بخش منتشر شده است و به نظر می رسد که این بخش دارای مکانیسم های جدید و مخصوصی خواهد بود.

تا به حال اطلاعات زیادی از بازی Call of Duty Warzone درز پیدا کرده است. برای نمونه نقشه کامل آن را مشاهده کردیم و همچنین کاور بازی را نیز دیدیم. حالا اطلاعات جدیدی منتشر شده است. بعضی از بازیکنان توانسته اند به بخش Classified موجود در منو بازی دست پیدا کنند و این بخش نیز رازهایی را برملا کرده است. این اطلاعات از خود بازی به دست آمده است و به نظر حقیقت داشته باشند.

به هر حال منو بازی از وجود حالت Trio یا مود سه نفره خبر داده است. به نظر می توان در گروه های سه نفره به نقشه بتل رویال بازی فرود کرد. مشخص نیست که گروه هایی با تعداد بیشتر نیز در دسترس باشد یا خیر. عده ای با گشتن در کدهای بازی نیز یک جمله تکراری را که بارها در بازی های بتل رویال دیده ایم یافته اند: یادتان نرود که Drop Kit خود را برای بازی آماده کنید و بهترین تجهیزات را در Warzone بردارید.

Drop Kit ها لودت آوت های موردنیازی هستند که قبل از شروع بازی باید آماده شوند. برای آمده کردن آن‌ها نیز نیاز به خرید یک Drop Kit Marker دارید. جدا از تفنگ ها، این کیت ها تنها راه برای داشتن سه Killstreak در طول زمان مسابقه است.

call_of_duty_warzone_leaked_training_supply_station_1

فرد دیگری توانسته بخش تمرینی Call of Duty Warzone را بازی کند و مکانیسمی به نام Plunder را کشف کرده است. Plunder همان پول داخل بازی است و می توان آن را در محیط بازی نیز پیدا کرد. با استفاده از آن است که م تواند تجهیزات بخرید. برای نمونه حملات هوایی و همچنین UAV از جمله آیتم های قابل خریداری است. همچنین می تواند با استفاده از این پول، هم تیمی های کشته شده را نیز به بازی برگرداند.

فعلا صحت هیچ کدام از این اطلاعات تایید نشده است و باید منتظر خبرهای رسمی باشیم. نظر شما چیست؟

منبع: VG247

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.