بازی Wolfenstein: The New Order
یحیی رحیمی

بازی Wolfenstein: The New Order به مدت یک هفته رایگان شد

یحیی رحیمی 13 خرداد 1401 بدون دیدگاه
404 بازدید

بازی Wolfenstein: The New Order قرار است بازی رایگان هفته آینده فروشگاه اپیک گیمز باشد. این خبر ابتدا توسط DealLabs اعلام شد که منبع معتبری است و سپس توسط فروشگاه اپیک گیمز تائید گشت. این بازی به صورت رایگان در دسترس قرار گرفته است و می‌توانید مانند هفته‌های پیشین، آن را به‌حساب کاربری خود اضافه کنید و به صورت قانونی از این بازی تیراندازی اول شخص لذت ببرید.

به گزارش پارسی گیم، صفحه فروشگاه اپیک گیمز در توییتر با انتشار تصویری از رایگان شدن بازی Wolfenstein: The New Order خبر داد. این تصویر همچنین سرنخ‌هایی از بازی Wolfenstein 2: The New Colossus در اختیار می‌گذارد و ممکن است که این بازی نیز هفته آینده رایگان شود. فروشگاه اپیک گیمز در طول چند سال اخیر، بازی‌های رایگان به صورت هفتگی منتشر کرده که تعدادی از آن‌ها بازی‌های پرطرفداری مانند GTA V بودند.

اپیک گیمز با انتشار توییت تازه‌ای نوشت که «دنیای ناآشنایی با یک دشمن آشنا را کشف کنید. صندوق باز شده و حال می‌توانید بازی Wolfenstein: The New Order را به صورت رایگان دریافت کنید. آماده یک تجربه مهیج اکشن ماجراجویانه باشید». این بازی اول شخص در سال 2014 توسط استودیو ماشین‌گیمز ساخته و توسط بتسدا منتشر شد. این اثر دنباله بازی‌ای بود که در سال 2009 راهی کامپیوتر و کنسول‌های بازی شد و تاریخ وارونه‌ای را روایت می‌کرد که نازی‌ها موفق به بردن جنگ جهانی دوم شده‌اند و یکی از کهنه سربازها باید جلوی پیشروی آن‌ها را بگیرد.

Wolfenstein: The New Order رایگان

دانلود رایگان Wolfenstein: The New Order

داستان بازی به صورت اپیزودیک روایت می‌شود و روند بازی نیز مشابه دیگر عناوین ولفنشتاین است. در حالی که اپیک گیمز به روند انتشار رایگان بازی‌ها به صورت هفتگی ادامه می‌دهد؛ رویداد ویژه‌ای در حال شروع است که قطعاً برای کاربران این فروشگاه جذاب خواهد بود. چهار هفته بازی‌های بلاک‌باستر و محبوب قرار است به صورت رایگان در دسترس قرار گیرند و اپیک گیمز آن را یک راز باقی گذاشته است. ممکن است شاهد رایگان شدن بازی‌های بزرگ چند سال اخیر باشیم.

گفتنی است بازی BioShock The Collection هفته پیش رایگان شد. این بازی که شامل سه‌گانه بایوشاک به صورت ریمسترشده است، جزو بهترین بازی‌های تاریخ ویدیوگیم به حساب می‌آید. اگر آن بازی را دریافت نکرده‌اید؛ دیگر فرصتی برای این کار نخواهید داشت و بهتر است که سری به صفحه دانلود بازی Wolfenstein: The New Order در اپیک گیمز استور بزنید و آن را به حساب کاربری خود اضافه کنید.

فروشگاه اپیک گیمز بزرگ‌ترین رویداد فروش بازی خود را برگزار کرد و شاهد تخفیف‌های 75 درصدی برای 1600 بازی مختلف بودیم.

دانلود رایگان Wolfenstein The New Order از اپیک گیمز استور

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.