Red Dead Redemption 2
یحیی رحیمی

Red Dead Redemption 2 روز 14 آذر روی فروشگاه استیم منتشر خواهد شد

یحیی رحیمی 7 آذر 1398 4 دیدگاه
1,390 بازدید

بعد از ماه ها صبر و تحمل، بازی Red Dead Redemption 2 برای پلتفرم PC معرفی شد. فروشگاه Epic Games همان اول ماجرا قراردادی با Rockstar Games بست و این طور شد بازی برای مدتی در انحصار این فروشگاه قرار گرفت. قرار بود که بعد از مدت نامعلومی، بازی روی استیم نیز عرضه شود و حالا می توانید بازی را روز 5 دسامبر میلادی روی استیم خریداری کنید.

نسخه PC بازی Red Dead Redemption 2 از نظر فنی مشکلات زیادی دارد و منتقدان نیز حسابی روی آن نقاط ضعف دست گذاشته اند. به هر حال آپدیت های منتشر شده برای بازی مشکلات را تا حدی حل کرد. انتشار بازی روی Epic Games Store نیز موجب یک سری نارضایتی ها شد البته خود مدیرعامل فروشگاه گفته است که در صورت ادامه روند سودطلبانه استیم، شاهد چنین قراردادهایی در آینده نیز خواهیم بود. با توجه به مشکلاتی که نسخه PC داشته است، احتمالا میزان خرید بازی روی استیم بالا باشد.

دیروز از انتشار یک آپدیت جدید برایتان گفتیم که مشکل کرش کردن را به طور کامل حل می کند. بیشتر مشکلات مربوط به لانچر خود Rockstar Games است و آپدیت های منتشر شده روند اجرای بازی را بهبود بخشیده است. می توانید در خبرهای قبلی از تغییرات آپدیت ها آگاه شوید. در حال حاضر بازی Red Dead Redemption 2 روی سه پلتفرم در دسترس است و منتقدان نیز از هر نظر بازی را تحسین کرده اند.

اگر منتظر این هستید که بازی را روی فروشگاه استیم دریافت کنید و از Epic Games و بقیه فروشگاه ها خوشتان نیامده است، باید بگوییم که روز 5 دسامبر یا 14 آذرماه قادر به انجام چنین کاری خواهید بود و بالاخره می توانید آن را به لیست بلند بالای بازی های خود اضافه کنید. اگر این بازی را خریداری کرده اید، از مشکلاتی که در اجرا با آن مواجه شده اید برایمان بگویید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 4 دیدگاه
  • Avatar

    moji

    مهمان

    سلام.امیدی به کرکش هست.بعد از این تاریخ کرک میشه؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    moji

    مهمان

    سلام.آیا هنوز امیدی به انتشار کرک هست؟حداقل بعد از فروش در استیم؟

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به moji

      نویسنده

      سلام در مورد کرک شدن هیچ چیز مشخص نیست و روالی خاصی نداره باید تنها منتظر موند.

  • Avatar

    مکاییل

    مهمان

    سلام بالاخره کی کرک میشه

    پاسخ دهید