آپدیت کنسول ایکس باکس
یحیی رحیمی

آپدیت جدید کنسول ایکس باکس یافتن اچیومنت‌ها را آسان می‌کند

یحیی رحیمی 11 خرداد 1401 بدون دیدگاه
254 بازدید

مایکروسافت از جزئیات آپدیت جدید کنسول ایکس باکس رونمایی کرده است. آپدیت ماه ژوئن که به زودی منتشر می‌شود؛ امکان یافتن اچیومنت‌های پنهان را ساده می‌کند و همچنین سرعت و پایداری کنسول در یافتن آپدیت بازی‌ها را ارتقاء می‌دهد. بازی‌کنان با نصب آپدیت Xbox قادر به دیدن جزئیات بیشتری از اچیومنت‌های پنهان همانند عنوان و توضیحات آن خواهند بود و به این شکل، احتمال دریافت این اچیومنت افزایش پیدا می‌کند.

به گزارش پارسی گیم، میزان سرعت و پایداری کنسول در یافتن آپدیت‌های جدید برای بازی و برنامه‌ها افزایش پیدا می‌کند. این یکی از مشکلات نرم‌افزار فعلی است که باعث شده تا پیدا کردن آپدیت بازی‌ها سخت شود و گاهی با اجرا کردن بازی است که می‌فهمید که این عنوان باید آپدیت شود. ادن ماری از مهندسان تیم ایکس باکس در مطلب تازه‌ای از تغییرات دیگر آپدیت جدید کنسول ایکس باکس رونمایی کرده است.

وی نوشته است که احتمال بازگشت قابلیت Snap ایکس باکس غیرممکن است. این قابلیت به مالکان Xbox One اجازه استفاده از یک اپ جداگانه همانند یوتیوب در قسمت راست صفحه‌نمایش و حین بازی کردن را می‌داد. اجرای یک اپ و بازی باهمدیگر از قابلیت‌هایی بود که در سال 2017 حذف شد. مهندس ایکس باکس در صفحه شخصی خود نوشت: «همگی دلمان برای Snap تنگ شده؛ اما فکر نمی‌کنم که این قابلیت بازگردد».

آپدیت کنسول ایکس باکس

جزئیات آپدیت کنسول ایکس باکس

قابلیت اسنپ به‌منظور افزایش سرعت کنسول و کاهش استفاده از رم در سال 2017 حذف شد. حذف آن اجازه اجرای چندین بازی با همدیگر را توسط قابلیت Quick Resume فعال کرد. آپدیت جدید کنسول ایکس باکس تغییرات چندان زیادی را اعمال نمی‌کند و همان‌طور که خواندید، یافتن تروفی‌های پنهان ساده‌تر می‌شود و تجربه کاربری کنسول نیز ارتقاء می‌یابد. این در حالی است که طرفداران مایکروسافت مدت‌هاست درخواست تغییر رابط کاربری و جدا کردن آن از ایکس باکس وان را دارند.

مایکروسافت در کنار آپدیت جدید ایکس باکس، بازی‌های ماه ژوئن سرویس Xbox Game Pass را معرفی کرد. علاوه بر بازی اساسینز کرید اوریجینز، Ninja Gaiden Master Collection که ریمستر سری نینجا گایدن است ارائه می‌شود. دیگر بازی این ماه نیز Chorus خواهد بود. عنوان لیمبو و Greedfall به زودی گیم پس را ترک می‌کنند و بهتر است سریع‌تر این دو بازی را تمام کنید. در عین حال بازی‌های رایگان لایو گلد نیز اعلام شده‌اند و شاهد معرفی Super Meat Boy و چندین بازی دیگر برای کاربران هستیم.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.