ایکس باکس سری ایکس گوچی
یحیی رحیمی

ایکس باکس سری ایکس با طراحی گوچی و قیمت 300 میلیون تومان معرفی شد

یحیی رحیمی 23 آبان 1400 بدون دیدگاه
944 بازدید

مایکروسافت به مناسبت بیست‌سالگی برند ایکس باکس، محصولات مختلفی را با همکاری شرکت‌های بزرگ تولید کرده است. پس از آنکه کفش‌های آدیداس ایکس باکس معرفی و عرضه شد، وقت آن است که ایکس باکس سری ایکس با طراحی گوچی را با قیمت باورنکردنی ده هزار دلار دریافت کنیم. اگر طرفدار مد روز هستید و همچنین 300 میلیون تومان پول اضافه در اختیار دارید، چه بهتر که نسخه‌ی ویژه‌ی Xbox Series X با برند گوچی را خریداری کنید!

مایکروسافت با همکاری شرکت گوچی، 100 کنسول ایکس باکس سری ایکس، با سبک طراحی ویژه‌ی این کمپانی ایتالیایی تولید کرده است. کنسول دارای یک مونوگرام لیزری مخصوص با الگوی مشهور گوچیو گوچی، موسس و طراح اصلی کمپانی، تزئین شده و همچنین عبارت مشهور «Good Game» که به صورت GG پس از پایان هر مسابقه نوشته می‌شود نیز در آن استفاده شده است.

کنترلر ویژه‌ی ایکس باکس سری ایکس با طراحی گوچی دارای خطوط قرمز و آبی مخصوص است که در بسیاری از محصولات این کمپانی مد ایتالیایی استفاده می‌شود. از لحاظ سخت‌افزاری هیچ‌گونه تغییری را شاهد نیستیم و تنها ظاهر کنسول و دسته با المان‌های طراحی شرکت گوچی تغییر پیدا کرده‌اند. جالب است که کنسول و دسته داخل یک جعبه‌ی فلزی مخصوص با خطوط آبی و قرمز به فروش می‌رسد تا کاملاً شکل و شمایل محصولات مشهورترین شرکت مد ایتالیا را به خود بگیرد.

ایکس باکس سری ایکس گوچی

ایکس باکس با ظاهر گوچی!

کنسول ایکس باکس سری ایکس با طراحی گوچی همراه اشتراک گیم پس به فروش می‌رسد و البته با پرداخت 10 هزار دلار، می‌توان اشتراک مادام‌العمر این سرویس آنلاین را دریافت کرد! گفتنی است تنها 100 عدد از این کنسول ساخته‌شده و همچنین قیمت آن نیز 300‌ میلیون تومان به واحد پول ایران خواهد بود. می‌توانید از روز 26 آبان با حضور در فروشگاه‌های گوچی در شهرهای نیویورک، لس‌آنجلس، میلان، لندن، پکن و توکیو، این محصول گران‌قیمت را خریداری کنید.

مایکروسافت برنامه‌های زیادی برای تولد بیست‌سالگی ایکس باکس در نظر گرفته و قرار است فردا پانزدهم نوامبر با برگزاری رویدادی زنده، موفقیت‌های این برند را جشن بگیرد و نگاهی به بیست سال پیشرفت و انتشار مجموعه‌های موفقیت‌آمیز خواهد انداخت. قرار نیست هیچ بازی جدیدی نمایش داده شود یا اینکه شاهد انتشار ویدیوهایی از بازی‌های جدید باشیم و تنها مراسمی با هدف تبریک تولد بیست‌سالگی ایکس باکس خواهید دید.

مایکروسافت اخیر بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده که موردحمایت طرفداران و منتقدان قرار گرفته است و ماه آینده نیز Halo Infinite را منتشر خواهد کرد که پایان برنامه‌های این کمپانی در سال 2021 را رقم خواهد زد. نظر شما در مورد Xbox Series X‌ با طراحی گوچی چیست؟

منبع:‌ GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.