Friendly Fire بازی Rainbow Six Siege رینبو سیکس سیج
محمد صادق شجاعی

مجازات Friendly Fire بازی Rainbow Six Siege افزایش می‌یابد

محمد صادق شجاعی 9 خرداد 1401 بدون دیدگاه
275 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازندگان بازی رینبو سیکس سیج، تصمیم گرفته‌اند که در قالب به‌روز‌رسانی بعدی، مجازات Friendly Fire بازی Rainbow Six Siege را افزایش داده و بازیکنانی را که هم‌تیمی‌های خود را مورد هدف قرار می‌دهند، شدید‌تر از قبل تنبیه کنند.

یکی از جنبه‌های مثبت بازی Rainbow Six Siege، پشتیبانی مداوم سازندگان از این اثر و اعمال تغییرات بزرگ و کوچک در آن است. به این واسطه همواره محتوا‌های جدیدی در دسترس قرار می‌گیرد و مشکلات مختلف رفع می‌شوند. در همین راستا، شرکت Ubisoft اعلام کرده است که در قالب به‌روز‌رسانی بعدی بازی رینبو سیکس سیج یعنی Operation Vector Glare، بخش Friendly Fire تغییرات مختلفی را تجربه خواهد کرد.

مکانیک Reverse Friendly Fire از سال 2019 به بخشی از بازی Rainbow Six Siege تبدیل شده است. اما هدف این مکانیک همواره با نتیجه آن مطابقت نداشته است. شرکت یوبی سافت به منظور متوقف کردن بازیکنانی که تنها قصد به هم ریختن مسابقات را دارند، مکانیک مذکور را ارائه کرده است. این افراد به طور مداوم به هم‌تیمی‌های خود شلیک کرده و می‌توانند تجربه بازیکنانی که به دنبال یک نبرد عادی هستند، به کلی نابود کنند.

سازندگان بازی Rainbow Six Siege از مدت‌ها قبل گفته‌اند که توانایی صدمه زدن تصادفی به هم‌تیمی‌ها برای حفظ واقع‌گرایی بازی الزامی است. اما بازیکنانی که علاقه چندانی به تجربه اثر مذکور ندارند، همواره برای صدمه زدن به هم‌تیمی‌های خود تلاش می‌کنند. با توجه به این که برای کشتن بازیکنان تنها کافی است یک گلوله به سر آن‌ها شلیک کنید، چنین بازیکنانی می‌توانند خیلی سریع چندین نفر را از بازی خارج کنند. در این شرایط مکانیک Reverse Friendly Fire می‌تواند مفید باشد.

آپدیت جدید بازی Rainbow Six Siege عملکرد مکانیک Reverse Friendly Fire که به موجب آن صدمه وارد شده به هم‌تیمی‌ها به بازیکن خاطی باز‌می‌گردد، حفظ می‌کند. اما از این به بعد بازیکنانی که بارها به چنین عملی دست بزنند، در نبرد‌های بعدی همچنان تحت تاثیر این مکانیک قرار دارند. در شرایط فعلی تاثیر مکانیک Reverse Friendly Fire تنها به یک نبرد محدود بوده و پس از پایان هر نبرد، تاثیر آن از بین می‌رود. این امر موجب شده که بازیکنان خطاکار همچنان به هم‌تیمی‌های خود شلیک کنند.

Friendly Fire بازی Rainbow Six Siege رینبو سیکس سیج

فصل جدید بازی Rainbow Six Siege کاراکتر جدیدی اضافه می‌کند

الکس کارپازیس، کارگردان بازی Rainbow Six Siege، از نسخه آپدیت‌شده Reverse Friendly Fire با صفت «پیشگیرانه» یاد کرده است. بر اساس گفته‌های وی، تاثیر مکانیک مذکور تا 20 نبرد بعدی ادامه خواهد داشت. در صورتی که بازیکن خاطی چندین نبرد را بدون آسیب رساندن به هم‌تیمی‌ها پشت سر بگذارد، به صورت خودکار تاثیر مکانیک Reverse Friendly Fire از بین خواهد رفت.

متقلبین و افرادی که تجربه دیگر بازیکنان را با مشکل روبه‌رو می‌کنند، مدت زیادی است که علاقه‌مندان بازی رینبو سیکس سیج را به دردسر انداخته‌اند. با این حال شرکت یوبی سافت در اقدام علیه این دسته از افراد تعلل کرده و مجازات‌های بزرگی برای جلوگیری از فعالیت آن‌ها در نظر نگرفته است.

با اضافه شدن حالت‌های جدیدی از جمله Team Deathmatch، سازندگان بازی Rainbow Six Siege در جهت بهبود شرایط اثر خود و حذف افرادی که تجربه دیگران را خراب می‌کنند، گام‌های جدیدی برداشته‌اند. نسخه جدید مکانیک Reverse Friendly Fire ممکن است بازیکنانی را هدف قرار دهد که به صورت غیر‌عمدی به هم‌تیمی‌های خود شلیک می‌کنند و در مقابل افرادی را که به صورت مداوم به هم‌تیمی‌های خود صدمه وارد می‌کنند، با تنبیه خاصی روبه‌رو نمی‌کند.

هم‌اکنون بازی Rainbow Six Siege روی پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس سری ایکس در دسترس قرار دارد.

نظر شما در مورد مجازات Friendly Fire بازی Rainbow Six Siege چیست؟ به نظر شما مکانیک Reverse Friendly Fire مانع از فعالیت بازیکنان خاطی شده است؟ آیا با به‌روز‌رسانی این مکانیک بازیکنان رینبو سیکس سیج افزایش پیدا می‌کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamerant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.