بازی Rainbow Six Siege رینبو سیکس سیج
محمد صادق شجاعی

تاریخ آغاز فصل جدید بازی Rainbow Six Siege اعلام شد

محمد صادق شجاعی 3 خرداد 1401 بدون دیدگاه
598 بازدید

طبق جدید‌ترین اخبار بازی، شرکت یوبی سافت تاریخ شروع فصل جدید بازی Rainbow Six Siege (رینبو سیکس سیج) موسوم به Operation Vector Glare را اعلام کرده است.

بازی Rainbow Six Siege یکی از محبوب‌ترین آثار شرکت Ubisoft است. این شرکت به خوبی از این اثر لایو سرویس پشتیبانی کرده و همواره محتوا‌های تازه‌ای را به آن اضافه می‌کند. این شرکت قصد دارد محتواهایی همچون یک اپراتور تازه از کشور بلژیک، نقشه جدیدی برای حالت Team Deathmatch و بخش تمرین تیراندازی را در قالب فصل جدید بازی Rainbow Six Siege ارائه کند. حال شرکت یوبی سافت زمان آغاز Operation Vector Glare را اعلام کرده است.

اپراتور جدید بازی رینبو سیکس سیج با نام Sens شناخته می‌شود. این اپراتور دارای ابزاری خاصی است که به کمک آن می‌توانید وارد مکان‌های مختلف شده و با اجرای عملیات‌های جسورانه با دشمنان وارد نبرد شوید. با پرتاب ابزار Sens که R.O.U. Projector System نام دارد، دیواری از نور ساخته می‌شود؛ آن چه که پشت این دیوار قرار دارد به صورت عادی قابل مشاهده نیست. اما برخی ابزار‌ها از جمله Smart Glasses متعلق به اپراتور Warden و دوربین‌های ضد گلوله، امکان مشاهده پشت دیوار را فراهم می‌کنند. ابزار اپراتور Sens جایگزین کاربردی و دقیق‌تری برای نارنجک‌های دودزا است و احتمالا تیم‌هایی که برای دستیابی به اهداف خود مایل هستند ریسک کنند، از آن بهره خواهند برد.

آغاز فصل جدید بازی Rainbow Six Siege تفاوت‌هایی با فصل‌های قبل داشته و به نوعی منحصر‌به‌فرد محسوب می‌شود. این امر از آن جهت بوده که اپراتور Sens از همان روز اول در دسترس قرار دارد؛ به همین دلیل انتظار می‌رود که پس از گذشت مدت کمی از شروع Operation Vector Glare، انواع و اقسام ویدیو‌ها و آموزش‌های آن منتشر شود.

بازی Rainbow Six Siege رینبو سیکس سیج

Sens جدید‌ترین اپراتور بازی Rainbow Six Siege است

بازیکنان می‌توانند در تاریخ 7 ژوئن (17 خرداد) به فصل جدید بازی رینبو سیکس سیج دسترسی داشته و بخش‌های تازه آن را تجربه کنند. این نسخه تقریبا دو هفته در سرور تست فنی مورد بررسی قرار می‌گیرد. تاریخ اعلام شده قطعی نبوده و ممکن است بازیکنان بازی Rainbow Six Siege باگ‌های مختلفی را کشف کنند که موجب تاخیر در آغاز Operation Vector Glare شود.

در حالی که نقشه جدید Team Deathmatch، پیشرفت‌های مختلفی که تجربه بازی را بهبود می‌بخشند و بخش تمرین تیر‌اندازی به صورت رایگان در اختیار تمامی بازیکنان قرار می‌گیرد، اما برای استفاده از اپراتور Sens باید از طریق بخش پریمیوم بتل پس جدید بازی Rainbow Six Siege اقدام کنید. در صورتی که قصد دارید اپراتور Sens را خارج از بتل پس به دست بیاورید، دو هفته پس از شروع Operation Vector Glare، می‌توانید این شخصیت را با استفاده از Renown خریداری کنید.

نظر شما در مورد فصل جدید بازی Rainbow Six Siege چیست؟ آیا محتوا‌های آن نظر شما را جلب کرده‌اند؟ به نظر شما اپراتور Sens چه تغییری در بازی رینبو سیکس سیج ایجاد خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PCGamesN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.