تاریخ انتشار بازی Stray استری
محمد صادق شجاعی

تاریخ انتشار بازی Stray فاش شد

محمد صادق شجاعی 9 خرداد 1401 2 دیدگاه
661 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، به‌واسطه اطلاعات درج شده در پایگاه داده پلی استیشن، تاریخ انتشار بازی Stray (استری) که به صورت رسمی اعلام نشده، فاش شده است.

یکی از آثاری که در قالب رویداد Future of Gaming معرفی شد و توانست توجه بسیاری از کاربران پلتفرم پلی استیشن را جلب کند، بازی Stray است. این محصول استودیو BlueTwelve و شرکت Annapurna Interactive، شما را در قالب یک گربه قرار می‌دهد که باید در دنیایی با ساکنین ربات، کاوش کرده و پیش خانواده‌اش برگردد. برای تحقق این امر باید پازل‌های مختلفی از جمله جابه‌جا کردن موانع و عبور از پلتفرم‌های مختلف را پشت سر بگذارید. یک پهپاد به نام B12 با انجام اعمالی همچون ترجمه صحبت‌های ربات‌ها و ذخیره آیتم‌ها در راه رسیدن به خانه به بازیکنان کمک می‌کند. دنیای بازی استری چندان بی‌خطر نیست و دشمنانی از جمله Zurk‌ها به شما حمله می‌کنند.

در ابتدا قرار بود بازی Stray در اوایل سال 2022 منتشر شود. اما شرکت Annapurna Interactive مدتی پیش انتشار این اثر را به مقطع نا‌معلومی از نیمه سال جاری منتقل کرد. حال گزارش‌هایی منتشر شده که از انتشار بازی استری در آینده نزدیک خبر می‌دهند. در این گزارش‌ها آمده که در دیتابیس پلی استیشن به انتشار بازی مذکور در ماه جولای اشاره شده است. در صورتی که این امر حقیقت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که بازی Stray یکی از آثار حاضر در رویداد جدید State of Play باشد. این رویداد در ساعت 2:30 بامداد روز 13 خرداد به وقت تهران برگزار خواهد شد. رویداد مذکور در مدت 30 دقیقه‌ای خود میزبان بازی‌های از شرکای ترد پارتی سونی خواهد بود. پیش از این گزارشی از احتمال حضور بازی  Street Fighter 6 در رویداد مذکور منتشر شد.

تاریخ انتشار بازی Stray استری

بازی Stray شما را در قالب یک گربه قرار می‌دهد

بر اساس تاریخ درج شده در پایگاه داده پلی استیشن، بازی استری در ساعت 8 صبح روز 18 جولای به وقت منطقه زمانی اقیانوس آرام منتشر خواهد شد. این تاریخ در ایران با ساعت 19:30 روز 28 تیر مصادف است. تاریخ قرار گرفته در دیتابیس پلی استیشن قطعی نبوده و همان‌طور که PlayStation Game Size اشاره کرده است، این احتمال وجود دارد زمان و تاریخ مذکور تنها برای پر کردن بخش مربوطه انتخاب شده باشند.

نظر شما در مورد تاریخ انتشار بازی Stray چیست؟ آیا این اثر جزو بازی‌های مورد انتظار شما محسوب می‌شود؟ به نظر شما شرایط متفاوت بازی استری باعث می‌شود که مخاطبین اقدام به تجربه آن کنند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: PlayStation LifeStyle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    Mohammad

    مهمان

    توی استیم آمده،کی روی سایت میزارین؟لطفا سریع تر بزارین.
    ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    anahita

    مهمان

    وقتی که این بازی منتشر شد چقدر طول میکشه بیاریدش توی سایتتون؟

    پاسخ دهید