بازی Street Fighter 6
یحیی رحیمی

بازی Street Fighter 6 در قسمت جدید State of Play‌ حضور دارد

یحیی رحیمی 7 خرداد 1401 بدون دیدگاه
354 بازدید

جف گراب معتقد است که بازی Street Fighter 6 به‌صورت کامل در رویداد سامر گیم فست با مجری‌گری جف کیلی معرفی می‌شود؛ اما تریلر اولیه از بازی در قسمت جدید State of Play‌ نمایش داده می‌شود. تازه‌ترین شماره از مجموعه استریت فایتر مدتی پیش با پخش یک تیزر کوتاه رونمایی شد و در حال حاضر اطلاعاتی از تغییرات بازی و همچنین پلتفرم‌های نهایی نمی‌دانیم.

قسمت جدید State of Play‌ سونی طبق آخرین اخبار بازی در تاریخ دوم ژوئن پخش می‌شود. این قسمت حدود نیم ساعت خواهد بود و بازی‌های شخص ثالث به همراه عناوین PSVR 2 نمایش داده می‌شوند. در حال حاضر فهرست بازی‌هایی که در این قسمت حاضر هستند موجود نیست؛ اما اگر طرفدار بازی های مبارزه‌ای هستید، استیت آو پلی جدید قطعاً برای شما خوشایند خواهد بود.

پخش تریلر جدید بازی Street Fighter 6 توسط جف گراب مطرح شده است. وی از گزارشگران مطرح صنعت بازی است و منابع مختلفی در اختیار دارد که تابه‌حال اطلاعات اشتباهی پخش نکرده‌اند. با توجه به ادعای وی، احتمال معرفی کامل استریت فایتر 6 بسیار زیادی است و بدون شک یکی از بازی‌ها، عنوان مبارزه‌ای جدید شرکت کپکام خواهد بود. شایعات از احتمال انتشار انحصاری بازی برای پلی استیشن 5 خبر می‌دهند.

معرفی Street Fighter 6

معرفی کامل Street Fighter 6

در حالی که جف گراب در مورد حضور بازی استریت فایتر 6 مطمئن است؛ هیچ ادعایی نمی‌توان در مورد دیگر بازی‌های حاضر بیان کرد. تنها می‌دانیم که قسمت جدید State of Play سی دقیقه محتوا دارد و تمرکز نیز روی بازی‌های PSVR 2 خواهد بود. سونی به‌تازگی تائید کرده است که PlayStation VR 2 به همراه 20‌ بازی عرضه می‌شود و این کنسول با کمبود محتوا دست و پنجه نرم نخواهد کرد. احتمال حضور بازی Stray نیز در قسمت جدید وجود دارد.

گفتنی است شماره جدید مجموعه استریت فایتر با انتشار تیزر کوتاهی توسط کپکام در ماه فوریه معرفی شد. واکنش‌های اولیه طرفداران نسبت به لوگو بازی چندان جالب نبود و بسیاری لوگو را در حد کپکام و این بازی ندانستند. مسئله دیگر در مورد بازی نیز پلتفرم‌های نهایی است. همان‌طور که می‌دانید، بازی Street Fighter 5 در انحصار پلی استیشن 4 قرار دارد و عجیب نیست که دنباله بازی نیز همچنان به پلتفرم سونی وفادار بماند. همین باعث شده تا شایعه حضور بازی جدید در قسمت تازه استیت آو پلی پر‌رنگ‌تر شود.

قسمت جدید State of Play‌ در تاریخ دوم ژوئن (12 خرداد) و ساعت 02:30‌ بامداد به‌وقت‌ایران پخش می‌شود. این قسمت جدید را می‌توانید از صفحه پلی استیشن در توییچ یا یوتیوب تماشا کنید.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.