انتشار بازی Stray استری
محمد صادق شجاعی

بازی Stray در سال جاری منتشر خواهد شد

محمد صادق شجاعی 21 اسفند 1400 بدون دیدگاه
557 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، شرکت Annapurna Interactive که وظیفه انتشار بازی استری را بر عهده دارد، اعلام کرده است بازی Stray در سال 2022 منتشر خواهد شد.

در جریان رویداد PlayStation Future of Gaming از بازی‌های مختلف و متعددی رونمایی شد. اما یکی از متفاوت‌ترین آن‌ها بازی Stray بود. این اثر در دنیایی جریان دارد که جمعیت آن از ربات‌ها تشکیل شده و شما کنترل یک گربه را در اختیار دارید. وظیفه بازیکنان این است که به کمک کاوش محیط، حل پازل‌ها و عبور از موانع، گربه را به خانواده‌اش بازگرداند. در این راه یک پهپاد به نام B12 با ترجمه صحبت‌های ربات‌ها و نگهداری از آیتم‌های پیدا شده، به بازیکنان کمک می‌کند.

مسیر بازگشت گربه چندان بی‌خطر نبوده و دشمنان مختلفی مانع از پیشروی شما می‌شوند. یکی از دشمنان بازی استری به نام Zurk شناخته می‌شوند که به صورت گروهی حمله می‌کنند. بازی Stray به عنوان محصول مشترک استودیو BlueTwelve Studio و شرکت آناپورنا اینتراکتیو، به واسطه ویژگی‌هایی همچون تمرکز روی اکتشاف، پلتفرمینگ جالب‌توجه و NPCهای متفاوت به یکی از امیدوار‌کننده‌ترین بازی‌های سال 2022 تبدیل شده است.

بسیاری از طرفداران بازی استری امیدوار بودند که در جریان تازه‌ترین رویداد State of Play، بیش از پیش با این اثر موردانتظار آشنا شده و تاریخ انتشار بازی Stray اعلام شود. با این حال، شرکت Annapurna Interactive اعلام کرد که چنین امری محقق نمی‌شود. این امر باعث شد بسیاری از بازیکنان تصور کنند بازی استری به سال آینده موکول شده است. اما ناشر بازی مذکور در قالب پستی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که انتشار بازی Stray همچنان در سال جاری انجام خواهد شد.

انتشار بازی Stray استری

ساکنین دنیای بازی Stray ربات‌ها هستند

با استناد به گفته‌های شرکت آناپورنا اینتراکتیو، بازی استری در تاریخ نامعلومی از سال جاری روی کامپیوتر، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد.

نظر شما در مورد عدم تاخیر انتشار بازی Stray تا سال آینده چیست؟ آیا نمایش‌های این اثر توانسته‌اند نظر شما را به خود جلب کنند؟ کاوش دنیای بازی استری به عنوان یک گربه تا چه اندازه تجربه‌ای متفاوت ایجاد خواهد کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamingbolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.