بازی Street Fighter 6
یحیی رحیمی

کپکام رسماً از بازی Street Fighter 6 رونمایی کرد

یحیی رحیمی 2 اسفند 1400 بدون دیدگاه
634 بازدید

پس از انتشار شایعاتی در مورد احتمال معرفی شماره جدید استریت فایتر، شمارشگر معکوس شرکت کپکام به اتمام رسید و شاهد معرفی Street Fighter 6 به‌صورت رسمی از طریق یک تیزر تریلر کوتاه بودیم. Capcom هیچ‌گونه اطلاعاتی در مورد پلتفرم‌های هدف بازی منتشر نکرد و قول انتشار اطلاعات بیشتر را در تابستان سال آینده داد. گفتنی است بازی جدید در طی مسابقات رسمی استریت فایتر معرفی شد و به شایعات چند وقت اخیر پایان داد.

طبق آخرین اخبار بازی، احتمال انتشار انحصاری Street Fighter 6 برای پلی استیشن و کامپیوتر وجود دارد. اگرچه کپکام هنوز پلتفرم‌های نهایی را اعلام نکرده است؛ اما احتمال انتشار بازی برای ایکس باکس ضعیف است. همچنین اطلاعاتی در مورد انتشار بازی برای نسل هشتم هم در دست نیست و نمی‌دانیم آیا استریت فایتر 6 برای کنسول‌های PS4 و Xbox One هم منتشر می‌شود یا خیر؟ این جزئیاتی است که قرار است در تابستان سال آینده و زمان E3 2022 رونمایی شوند.

کپکام در مورد زمان انتشار خبرهای بیشتر در مورد بازی گفت: «می‌دانیم که شما منتظر جزئیات بیشتری هستید و ما هم مشتاق برای به اشتراک گذاشتن آن‌ها هستیم؛ اما می‌خواهیم شما مدتی به حدس زدن و گمانه‌زنی ادامه دهید. منتظر خبرهای بیشتری از Street Fighter 6 در تابستان 2022 باشید». تعدادی از اینسایدرها به معرفی کامل بازی در رویداد Summer Game Fest اشاره‌ کرده‌اند که با مجری‌گری و تهیه‌کنندگی جف کیلی برگزار می‌شود.

معرفی Street Fighter 6

Street Fighter 6 با سبک طراحی جدید از راه می‌رسد

در حال حاضر تنها یک تیزر کوتاه به‌منظور معرفی Street Fighter 6 منتشر شده است که دو مبارز مشهور این سری را نمایش می‌دهد. کپکام علاوه بر تازه‌ترین شماره از مجموعه استریت فایتر به معرفی بازی Capcom Fighting Collection هم پرداخته است. لاین مجموعه شامل ده بازی کلاسیک از سری مشهور Darkstalkers است که در ژاپن با اسم Vampire شناخته می‌شود. این مجموعه با ارائه روندی مبارزه‌ای به سبک دوبعدی، لحظاتی مهیج برای طرفداران این ژانر پدید آورد. گفتنی است تعدادی از بازی‌های این مجموعه هیچ‌گاه در غرب منتشر نشد و مخصوص کشور ژاپن طراحی شده بود.

کپکام در ادامه از انتشار آپدیت‌ جدیدی برای بازی Street Fighter V خبر داده است. این آپدیت در ماه مارس منتشر می‌شود و تعادل میان مبارزان را تغییر می‌دهد. کپکام امسال تولد 35 سالگی مجموعه بازی استریت فایتر را جشن می‌گیرد. اولین بازی در سال 1987 و برای دستگاه‌های آرکید منتشر شد و این دومین بازی مجموعه بود که توانست ژانر مبارزه‌ای را از نوع تعریف کند و قوانین تازه‌ای برای این ژانر ایجاد کند.

آخرین بازی سری در سال 2016 برای پلی استیشن 4 و کامپیوتر منتشر شد و چندین نسخه از آن با بسته‌های الحاقی متنوع در اختیار بازی‌کنان قرار گرفت. کپکام به پشتیبانی از بازی Street Fighter V ادامه داده است و حدود 2000 آیتم متفاوت برای این بازی مبارزه ای منتشر کرده است. معرفی Street Fighter 6 اتفاق بزرگی است و به‌خصوص که سبک طراحی تازه‌ای برای شخصیت‌ها استفاده شده است و این بازی است که می‌تواند بار دیگر این سبک را تغییر دهد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

سوالات متداول در رابطه با این محتوا

معرفی کامل Street Fighter 6 چه‌زمانی انجام می‌شود؟

منتظر خبرهای بیشتری از Street Fighter 6 در تابستان 2022 باشید. تعدادی از اینسایدرها به معرفی کامل بازی در رویداد Summer Game Fest اشاره‌ کرده‌اند که با مجری‌گری و تهیه‌کنندگی جف کیلی برگزار می‌شود

۱
بازی استریت فایتر 6 برای چه پلتفرم‌هایی منتشر می‌شود؟

گزارش‌ها حاکی از انتشار بازی برای پلی استیشن و کامپیوتر است؛ اما احتمال انتشار بازی برای ایکس باکس رد نشده است.

۲
arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.