دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC
دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای PC

پارسی گیم 22 مرداد 1398 57 دیدگاه
47,716 بازدید

دانلود بازی Zombie Army Trilogy برای کامپیوتر

Zombie Army Trilogy یک بازی ویدئویی تیراندازی در سبک اکشن و مخفی‌کاری است که توسط Rebellion Developments ساخته شده است. بخشی دیگر از مجموعه سری Sniper Elite که در تاریخ 6 مارس 2015 برای مایکروسافت ویندوز ، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر شد. نسخه‌ای بازسازی شده از بخش Nazi Zombie Army و دنباله‌ی آن که هر دو در سال 2013 به عنوان محتوای قابل بارگیری مستقل برای Sniper Elite V2 عرضه گردید، به‌همراه بخشی جدید که قبلاً منتشر نشده بود.

با پیروزی‌های بزرگ ارتش متفقین در آوریل سال 1945، آدولف هیتلر که در Führerbunker مخفی شده، توسط یک افسر عالی‌رتبه مطلع می‌شود که به‌زودی برلین سقوط می‌کند و تسلیم شدن تنها گزینه آن‌ها است. وی خشمگین شده، این پیشنهاد را رد کرده و آن افسر را اعدام می‌کند. سپس دستور اجرای “برنامه Z” را صادر می‌کند. این پروژه، همه‌ی سربازان از پا افتاده‌ی ارتش نازی‌ها را تبدیل به زامبی کرده و آن‌ها را در مقابل متفقین قرار می‌دهد. در حالی‌که اروپا مجددا در بهت و وحشت فرو رفته، گروهی از مبارزان مقاومت (معروف به تیپ Survivor) با یکدیگر متحد شده تا ارتش زامبی نازی‌ها را متوقف کنند، به آخرالزمان پایان داده و بشریت را نجات دهند. کارل فیربورن، عامل و تک‌تیرانداز OSS به‌همراه یک افسر پیاده نظام ارتش سرخ کاپیتان هرمان وولف و اکتام شوایگر، در یک روستای متروکه و نه چندان دور از برلین گرد هم جمع می‌شوند. پس از پاکسازی آن‌جا از زامبی‌ها، سوار بر کامیونی به سمت برلین حرکت می‌کنند. با رسیدن به مقصد، آن‌ها شهر را در هرج‌ومرج می‌یابند. زامبی‌ها در خیابان‌ها و کوچه‌ها پرسه می‌زنند. در همین هنگام، یک تماس رادیویی به آن‌ها اطلاع می‌دهد که زامبی‌ها به‌طرز مشکوکی، در کلیسای جامع یادبود در همان نزدیکی جمع می‌شوند. بنابراین این چهار نفر برای بررسی به آنجا می‌روند. با کشف یک مخفیگاه نیروهای SS، به حقایقی مهم پی برده خواهند برد.

گیم‌پلی بازی، یک اکشن شوتر از دیدگاه شخص سوم است و از مکانیک‌های مشابه Sniper Elite V2 بهره می‌برد اما طراحی مراحل، ساده‌تر بوده و شلیک‌های پی‌درپی و سریع از رویکرد مخفی‌کارانه نسخه‌های قبل، پیشی می‌گیرد. بازیکن پس از شناسایی موقعیت و با پیدا کردن یک مکان مناسب به‌وسیله‌ی اسلحه تک‌تیرانداز خود، از راه دور به دشمنان حمله می‌کند و برای عمل‌کرد بهتر، باید به سر آن‌ها شلیک کند. داستان در بازه‌ی زمانی جنگ جهانی دوم تنظیم شده و از سلاح‌های مناسب برای آن دوران استفاده می‌کند. به ‌غیر از تفنگ تک‌تیرانداز (rifle)، یک مسلسل دستی، شاتگان یا ضد تانک Panzerfaust، بعلاوه یک تپانچه برای مواقع ضروری، به‌عنوان اسلحه دوم هستند که آن‌ها را با خود حمل می‌کنید. باز هم مانند V2، بازیکن می‌تواند انواع مختلف مواد منفجره از جمله نارنجک‌های استاندارد، مین‌های سه پایه و دینامیت را به کار گیرد. هم‌چنین برخی از موارد می‌توان با شلیک به عناصر محیطی خاص، انفجار ایجاد نمود و انبوهی از زامبی‌ها را یک‌جا نابود کرد. مانند قبل، هنگام استفاده از تفنگ تک‌تیرانداز، عناصر خاصی مانند جهت باد، استحکام و افت گلوله می‌توانند هنگام شلیک در مسیر گلوله تأثیر بگذارند. هم‌چنین بازیکن می‌تواند به‌منظور دقیق‌تر کردن شلیک خود، برای لحظاتی محدود نفس خود را در سینه حبس کند. ویژگی “X-Ray Kill Cam” نیز وجود دارد که در هنگام یک شلیک موفق و ماهرانه، دوربین با حرکت آهسته، گلوله را از اسلحه تا برخورد با هدف، همراهی می‌کند. مشابه اشعه ایکس، آناتومی بدن و آسیب گلوله به اندام و استخوان‌ها را نشان می‌دهد.

نکته‌ی مهمی که این بازی را محبوب‌تر می‌کند، بخش چند نفره (Co-op) آن است. در این بخش بازیکنان می‌توانند تا چهار بازیکن با هم بازی کنند. یک حالت Campaign، یک حالت Horde شبیه به Killing Floor نیز موجود است. تمامی مراحل Campain را می‌توان به‌صورت دو نفره انجام داد. حالت‌های مشارکتی بازی از 8 شخصیت قابل انتخاب پشتیبانی می‌کند که چهار تای آن‌ها شخصیت‌های جدید زن هستند. در آگوست سال 2015 ، کاراکترهای اصلی هر دو بازی در سری Left 4 Dead نیز منحصراً به فهرست شخصیت‌های قابل بازی نسخه‌ی PC اضافه شدند. دشمنان و محیط جدید، بهبود گرافیک بازی و موارد دیگر همه از جمله ویژگی‌های جالب این بازی است. اگر قبلا این عنوان را تجربه نکرد‌ه‌اید و از طرفداران بازی‌های تک‌تیراندازی هستید، شاید بهترین گزینه با در نظر گرفتن موارد ذکر شده، این بازی و یا دیگر بازی‌های موفق این سری نیز Sniper Elite III و Sniper Elite 4 و Sniper Elite: Nazi Zombie Army باشند.

در ادامه برای دانلود بازی Zombie Army Trilogy با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Microsoft® Windows® Vista (Service Pack 2) or Windows® 7 or Windows® 8. Windows® XP is NOT supported.
Processor: Dual-core CPU with SSE3 (Intel® Pentium® D 3GHz / AMD Athlon™ 64 X2 4200) or better
Memory: 2 GB RAM
Graphics: Microsoft® DirectX® 10.0 compatible graphics card with 512 MB of memory (ATI Radeon™ HD 5870) or better
DirectX: Version 11
Storage: 15 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Zombie Army Trilogy is a third-person tactical shooter stealth video game developed and published by Rebellion Developments. It is a spin-off to the Sniper Elite series, released on March 6, 2015 for Microsoft Windows, PlayStation 4 and Xbox One. The premise of the game is that, in an alternative version of the final days of World War II, with the German army close to defeat, Adolf Hitler deploys a last resort plan to raise the fallen as zombies through occult rituals and turn them against Allied forces, thus causing Germany to become overrun with the undead.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 8 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 4.6 از میانگین رای 36 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 57 دیدگاه
  • Avatar

    mahdi

    مهمان

    وقتی play میزنم پرت میکنه بیرون
    مشکلش چیه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    massoud

    مهمان

    سلام میشه نسخه fitgirl این بازیم بزارین ممنون میشم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    کسری

    مهمان

    سلام و خسته نباشید به کارکنان عزیز
    روی این سیستم من میاد تگه میاد با چه گرافیک و چقدر اف پی اس ممنون میشم بگید
    رم۱۲ گیگ
    سی پی یوcore i5 3570k
    گرافیکgt730 4g
    ویندوز ۱۰ ۶۴ بیتی

    پاسخ دهید
    • Avatar

      max در پاسخ به کسری

      مهمان

      داداش با بالاترین گرافیک میتونی بلی بدی

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 57 دیدگاه