بازی Sniper Elite 5
یحیی رحیمی

بازی Sniper Elite 5 از قفل امنیتی دنوو استفاده می‌کند

یحیی رحیمی 1 فروردین 1401 2 دیدگاه
3,631 بازدید

زمان انتشار Sniper Elite 5 به‌تازگی توسط استودیو Rebellion اعلام شد و شاهد معرفی ویژگی‌های تازه‌ای برای این بازی خشونت‌آمیز بودیم. استودیو با آپدیت کردن صفحه‌ استیم بازی اسنایپر الیت 5 از فعال‌شدن قابلیت دنوو برای این بازی خبر داده است و با این حساب، امکان انتشار کرک Sniper Elite 5 توسط گروه‌های معمول وجود ندارد و باید منتظر امپرس باشیم تا از پس این مکانیسم امنیتی بربیاید.

بنابر آخرین اخبار بازی، Sniper Elite 5 در تاریخ 26 مه میلادی برای کنسول‌های بازی و کامپیوتر در دسترس قرار می‌گیرد. تازه‌ترین بازی مجموعه اسناپیر الیت از لحاظ وسعت و دقت، پیشرفت زیادی داشته است و اگرچه همان چرخه‌های سنتی کشتار با سلاح‌های مختلف استفاده شده است؛ اما استودیو امید زیادی به موفقیت آن دارد. درصورتی‌که به صفحه‌ی استیم بازی اسنایپر الیت 5 نگاه بیندازید، خواهید دید که مکانیسم امنیتی Denuvo در قسمت مشخصات بازی درج شده است. استفاده از DRM در تمامی بازی‌ های کامپیوتر معمول است؛ اما کمتر استودیوی از دنوو به دلیل مشکلات احتمالی استفاده می‌کند.

دنوو کرک بازی Sniper Elite 5

احتمال ضعیف انتشار کرک Sniper Elite 5

با توجه به آنکه بازی جدید استودیو Rebellion از دنوو استفاده می‌کند؛ بعید است که کرک Sniper Elite 5 هنگام انتشار در دسترس قرار گیرد. با خداحافظی گروه CODEX و کنار رفتن Plaza از عرصه‌ی انتشار کرک بازی، پیش‌بینی انتشار کرک جدید پیچیده شده است و نمی‌توان به‌سادگی در این مورد اظهارنظر کرد. تنها گروهی که نشان داده قادر به شکستن این قفل است؛ امپرس بوده است. این گروه که در اصل متشکل از یک نفر است، اخیراً کم‌کار شده است و تنها با پرداخت مبلغ پانصد دلار یک بازی را کرک می‌کند.

استفاده از قفل دنوو باعث شد تا بازی‌های بزرگی از جمله Far Cry 6 و Guardians of the Galaxy کرک نشوند و تنها شانس برای دریافت کرک آنها و تجربه‌ی این بازی‌ها به‌صورت رایگان، برداشتن مکانیسم امنیتی دنوو است. این اتفاقی است که معمولاً پس از یک سال گذر از انتشار بازی‌ها اتفاق می‌افتد و به میزان فروش نهایی بازی بستگی دارد. استودیو ربلیون یک گروه مستقل است و کسب درآمد از بازی Sniper Elite 5 اهمیت بسیار زیادی برای آنها دارد و به همین دلیل، جلوی کرک شدن بازی در روزهای ابتدایی را خواهند گرفت.

خبر خوب آن است که بازی اسنایپر الیت 5 در روز انتشار برای سرویس ایکس باکس گیم پس در دسترس قرار می‌گیرد و در نتیجه می‌توان بدون خرید بازی به تجربه‌ی این اثر تیراندازی پرداخت. همچنین بخش آنلاین نیز در این حالت فعال خواهد بود و تجربه‌ی بازی به‌صورت کوآپ جذاب‌تر از حالت آفلاین است. منتظر انتشار بازی Sniper Elite 5 در ماه مه باشید.

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 2 دیدگاه
  • Avatar

    amir

    مهمان

    Empress کرکش کرد میشه لطفا بزارید؟ممنون

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Ali

    مهمان

    ببخشید کی کرک میشه

    پاسخ دهید