Sniper-Elite-5
یحیی رحیمی

مراحل ساخت بازی Sniper Elite 5 به پایان رسید

یحیی رحیمی 16 فروردین 1401 بدون دیدگاه
587 بازدید

بیش از پنج سال از انتشار آخرین شماره از مجموعه بازی اسنایپر الیت می‌گذرد و استودیو Rebellion Developments در این مدت مشغول ساخت پنجمین شماره بازی بوده است. بازی Sniper Elite 5 که چند ماه پیش معرفی شد؛ ادامه روند کشتار در جنگ جهانی دوم را با حالت‌های جدید به تصویر می‌کشد. کمتر از دو ماه تا انتشار مانده است و توسعه‌دهنده رسماً از گلد شدن بازی خبر داد که به معنی تمام شدن مراحل ساخت بازی است.

بنابر آخرین اخبار بازی، Sniper Elite 5 آماده قرار گرفتن روی دیسک و همچنین فروشگاه‌های انتشار بازی است و هرگونه رفع باگ و پیرایش بازی به‌عنوان آپدیت روز انتشار در دسترس بازی‌کنان قرار خواهد گرد؛ البته هنوز وجود آپدیت در هنگام انتشار مطرح نشده است. بازی اسنایپر الیت 5 از جمله عناوینی است که هنگام انتشار به سرویس ایکس باکس گیم پس اضافه می‌شود.

با اتمام مراحل ساخت بازی Sniper Elite 5 آخرین پله، انتشار خواهد بود که آن هم در تاریخ 26 مه انجام می‌شود. بازی اسنایپر الیت 5 با ارائه روند تکراری عناوین پیشین با گرافیک و خصوصیات بهتر، دنباله‌ای بزرگ به‌حساب می‌آید. این بازی داستان شخصیت کارل فیربورن را روایت می‌کند که در سال 1944 و گرماگرم جنگ جهانی دوم به کشور فرانسه اعزام می‌شود تا جلو عملیات مخفی نازی‌ها را بگیرد.

ساخت بازی Sniper Elite 5

ویژگی‌های بازی Sniper Elite 5

مراحل مختلفی برای علاقه‌مندان به جنگ جهانی دوم طراحی شده و دقت قتل در این بازی افزایش چشم‌گیری پیدا کرده است. برای نمونه ورود گلوله به بدن دشمن با تمام جزئیات بازسازی شده است و این نکته تنها برای گلوله‌های تک‌تیرانداز فعال نیست و حتی شلیک با سلاح کمری نیز منجر به فعال شدن دوربین قتل می‌شود. توسعه‌دهنده قول افزودن چندین مکان جدید، نقشه‌‌های وسیع با قابلیت انتخاب شیوه‌های مختلف ترور و همچنین شخصی‌سازی تفنگ‌ها را داده است.

از جمله ویژگی‌های بازی اسنایپر الیت 5‌ باید به حالت کوآپ اشاره کرد. این حالت به بازی‌کننده اجازه می‌دهد تا مراحل را همراه یکی از دوستانش طی کرده و برای خنثی‌ کردن پروژه مخفی نازی‌ها از فرد دیگری کمک بگیرد. توسعه‌دهنده علاوه بر بخش آفلاین، حالت PvP را هم ارائه کرده است. در حالت آنلاین می‌توان با دیگر بازی‌کنان مسابقه داد و آن‌ها را با تفنگ‌های مختلف از دور خارج کرد.

گفتنی است استفاده از قفل دنوو برای بازی Sniper Elite 5 باعث شده تا احتمال کرک شدن آن هنگام انتشار ضعیف باشد و تنها راه تجربه بازی، خرید رسمی یا دانلود از طریق ایکس باکس گیم پس خواهد بود. منتشر انتشار بازی در تاریخ 26 مه برای کنسول‌های پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر باشید.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.