واروزن 2
یحیی رحیمی

نقشه فاش‌شده کالاف دیوتی وارزون 2 قابلیت شنا کردن را تائید کرد

یحیی رحیمی 5 خرداد 1401 بدون دیدگاه
571 بازدید

تصویری اولیه از نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 فاش شده است که ایده‌های اولیه برای دنباله بازی وارزون را نشان می‌دهد. این تصویر که در واقع طرح اولیه نقشه نهایی است؛ شباهت زیادی به دیگر بازی‌های بتل رویال دارد و ایده‌ای کلی از تغییرات این بازی را در اختیار ما قرار می‌دهد. پس از آنکه وجود مکانیسم بازجویی در Warzone 2 فاش شد؛ احتمال وجود قابلیت شنا کردن نیز مطرح شده است.

به گزارش پارسی گیم، تام اندرسون به کمک وب‌سایت Try Hard Guides یک نقاشی از نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2 طراحی کرده‌اند. تام اندرسون که نقشه را دیده است؛ طرح کلی را به اطلاع طراح رسانده و او نیز آن را به یک کانسپت آرت تبدیل کرده است. این تصویر طبق ادعای اندرسون همانی خواهد بود که در نسخه اصلی خواهیم دید. با نگاه به تصویر می‌توانیم متوجه شویم که بازی کالاف دیوتی وارزون 2 دارای مناطق متفاوتی خواهد بود و همچنین یک رود عظیم نیز داخل آن جاری است.

در حال حاضر اسم اصلی بازی Warzone 2 مشخص نیست؛ اما از نقشه واضح است که قابلیت شنا کردن وجود دارد. اندرسون نیز وجود این قابلیت را تائید کرده است. اطلاعات بیشتری در دست نیست؛ اما می‌دانیم که شنا کردن می‌تواند آزادی عمل بیشتری در اختیار بازی‌کننده قرار دهد. اکتیویژن به دنبال ارائه یک بازی بتل رویال کامل با موتور گرافیکی جدید است که قدرت بیشتری نسبت به موتور فعلی وارزون دارد.

نقشه Warzone 2

نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2

اندرسون معتقد است که نقشه جدید وارزون 2 وسیع‌تر از وردانسک و همچنین کالدرا خواهد بود. اندازه و ابعاد رسمی در دسترس نیست؛ اما طرح رسم‌شده خلاف این قضیه را ثابت می‌کند. ممکن است که این طرح واقعی نباشد و به همین دلیل آن را به دید یک گمانه‌زنی بنگرید. گفتنی است تام اندرسون منبع مطمئنی است و تابه‌حال اطلاعات بسیار زیادی در مورد بازی‌های جدید فاش کرده است.

نقشه بازی کالاف دیوتی وارزون 2

اکتیویژن علاوه بر حالت بتل رویال به دنبال معرفی یک حالت جدید است. این مود دارای نقشه‌ای نو خواهد بود که با الهام از Hazardzone بازی بتلفیلد 2042 خلق شده و همچنین منبع الهام آن نیز Escape for Tarkov بوده است. دیگر مکانیسم مهم بازی نیز بازجویی خواهد بود و بازی‌کنان می‌توانند افرادی که روی زمین افتاده‌اند را مورد بازجویی قرار دهند تا در نهایت مکان هم‌تیمی‌هایش فاش شود.

انتظار می‌رود که بازی کالاف دیوتی وارزون 2 در سال 2023 میلادی و برای کنسول‌های جدید و کامپیوترهای گیمینگ منتشر شود. این نسخه جدید با موتور گرافیکی نو و تغییرات اساسی در طراحی محیط و جنبه فنی؛ تنها برای نسل نهم منتشر خواهد شد. در عین حال فصل پنجم کالاف دیوتی موبایل در شرف شروع است و همچنین زمان انتشار بازی Modern Warfare II اعلام شد.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.