مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II
یحیی رحیمی

فهرست مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II فاش شد

یحیی رحیمی 2 مهر 1401 بدون دیدگاه
1,912 بازدید

افشاگری تازه‌ای تمام اسامی مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II را فاش کرده است. کمپین داستانی کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 شامل شانزده مرحله است و به نظر می‌رسد که این بازی طولانی‌تر از عناوین پیشین باشد. گفتنی است یکی از مراحل بازی اشاره‌ای به داستان مدرن وارفر 2 سال 2009 دارد که می‌تواند برای طرفداران این سری، سورپرایز بزرگی باشد. گفتنی است که این نسخه از مدرن وارفر 2، ریمیک نسخه سال 2009 نیست؛ اما شخصیت‌های این دو بازی به همدیگر نزدیک هستند.

مطلب فعلی ممکن است اتفاقات داستان مدرن وارفر 2‌ را برای شما فاش کند و در نتیجه اگر می‌خواهید هیچ اطلاعاتی از داستان بازی جدید پیدا نکنید، ادامه این مطلب را نخوانید. عواقب خواندن مطلب بر عهده شماست.

اسامی مراحل Call of Duty Modern Warfare II نشان می‌دهد که یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات بازی مدرن وارفر 2 در نسخه 2022 تکرار خواهد شد. Insider Gaming تمامی اسامی مراحل را فاش کرده است و گفتنی است این اسامی از نسخه بتا یا آزمایشی بازی استخراج شده‌اند. نکته قابل‌توجه آن است که اسامی فاش‌شده، نهایی نشده‌اند و در نتیجه اسمی که قرار است که در بازی اصلی ببینیم با آنچه در نهایت خواهید دید تفاوت دارد؛ مثلاً مرحله ShipAF که اسم عمومی آن Dark Water است و در خلیج مکزیک جریان دارد.

مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II

مراحل بازی Call of Duty Modern Warfare II

اسامی اولیه، معرفی کوتاهی از محتوای بازی هستند و در نتیجه اطلاعات هرچند اندکی در اختیار ما قرار می‌دهند. برای نمونه یک مرحله به نام Convoy Chase وجود دارد که نشان‌دهنده تعقیب یک کاروان نظامی است. دیگر مرحله کالاف دیوتی مدرن وارفر 2 نیز Gunship نام دارد که خبر از وجود بالگرد آتشبار و جنگی عظیم را می‌دهد. نکته مهم وجود مرحله‌ای به نام Backstabbed یا از پشت خنجر خورده است. این مرحله اشاره‌ای به یکی از لحظات آشنای سری کالاف دیوتی است.

  1. Backstabbed
  2. Border
  3. Convoy Chase
  4. Gunship
  5. Intercept
  6. Marina
  7. Montage
  8. Nightwar
  9. Party
  10. Prison
  11. Shadowbase
  12. ShipAF
  13. Stolen
  14. Strike
  15. Tower
  16. Wounded

اینسایدر گیمینگ می‌گوید که این مرحله می‌تواند اشاره‌ای به خیانت ژنرال شپرد و کشتن شخصیت Roach و Ghost باشد. در صورتی که این تئوری صحیح باشد در آن صورت شخصیت‌های Roach و گوست بار دیگر طعم خیانت را توسط شپرد خواهند چشید و در بازی جدید هم به قتل می‌رسند. به نظر می‌رسد که مرحله جدید با آنچه تابه‌حال دیده‌ایم تفاوت دارد و در نتیجه بازیکنان نباید نگران ماهیت و محتوای آن باشند. البته تمام این صحبت‌ها گمانه‌زنی‌ و شایعه‌پراکنی است و نمی‌توان به آن‌ها اعتماد کامل داشت.

بتا عمومی مدرن وارفر 2 امروز برای کامپیوتر و کنسول‌های بازی منتشر می‌شود. افرادی که Call of Duty Modern Warfare II را خریده‌اند، می‌توانند یک هفته زودتر به بخش داستانی دسترسی پیدا کنند. منتظر عرضه کامل بازی در تاریخ 6 آبان باشید.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.