بازی Apex Legends Mobile ایپکس لجندز موبایل
محمد صادق شجاعی

جزئیات فصل اول بازی Apex Legends Mobile اعلام شد

محمد صادق شجاعی 29 اردیبهشت 1401 8 دیدگاه
2,940 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Respawn جزئیات فصل اول بازی Apex Legends Mobile (ایپکس موبایل لجندز) را منتشر کرده که در قالب آن به شخصیت جدید این بازی به نام Fade (فید) و تغییرات اعمال شده در گیم‌پلی و فروشگاه اشاره شده است.

در قالب جزئیات فصل اول بازی Apex Legends Mobile، توانایی‌های شخصیت فید، کاراکتر تازه این اثر، معرفی شده‌اند. توانایی Passive شخصیت فید که با نام Slipstream شناخته می‌شود، باعث شده که در پایان Slide سرعت او افزایش پیدا کند. Flashback اسم توانایی Tactical شخصیت فید است که به‌واسطه آن می‌توانید به مکان سابق برگردید. توانایی Ultimate کاراکتر فید که نام آن Phase Chamber است، یک انفجار ایجاد کرده و باعث می‌شود تمامی شخصیت‌های اطراف او به طور موقت قادر به آسیب رساندن نباشند و در عین حال هیچ صدمه‌ای دریافت نکنند.

علاوه بر این به موجب انتشار جزئیات فصل اول بازی Apex Legends Mobile، ویژگی‌های بتل پس این فصل معرفی شده است. به این واسطه مشخص شده است که شخصیت فید در سطح 25 بتل پس رایگان در دسترس قرار خواهد گرفت. اقلام موجود در فروشگاه بازی ایپکس لجندز موبایل به شیوه متفاوتی نسبت به بازی Apex Legends دسته‌بندی و مرتب می‌شوند. در بازی Apex Legends Mobile آیتم‌ها در رتبه‌های D تا S قرار می‌گیرند که از این بابت با دسته‌بندی کلاسیک آثار بتل رویال متفاوت است.

فصل اول بازی Apex Legends Mobile دارای حالتی به نام Advance Training Level است. در این حالت می‌توانید توانایی شخصیت‌ها را امتحان کرده و تکنیک‌ها و اسلحه‌های مختلف را مورد استفاده قرار دهید. به کمک این حالت می‌توانید توانایی‌های خود را افزایش داده وبا انجام چالش‌ها، ماموریت‌ها و اهداف مختلف، پاداش‌های مختلف به دست بیاورید.

بازی Apex Legends Mobile ایپکس لجندز موبایل

Fade شخصیت انحصاری بازی Apex Legends Mobile است

فصل اول بازی ایپکس لجندز موبایل دارای نقشه تازه‌ای به نام Overflow در حالت Arena خواهد بود. ویژگی جدید بازی Apex Legends Mobile یعنی Team Fill باعث می‌شود که تجربه شما در هنگام خروج یکی از هم‌تیمی‌ها با مشکل روبه‌رو نشود. در این شرایط بازیکن خارج شده توسط فرد دیگری جایگزین می‌شود. برای آشنایی با تمامی جزئیات فصل اول بازی Apex Legends Mobile می‌توانید به صفحه مربوطه در وب سایت شرکت EA مراجعه کنید.

همان‌طور که از نام بازی Apex Legends Mobile مشخص است، این اثر نسخه موبایل یکی از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال حال حاضر دنیا است. بازی ایپکس لجندز موبایل مستقل از نسخه کامپیوتر و کنسولی این اثر عمل می‌کند. این بازی شامل تمامی کاراکتر‌های نسخه اصلی بازی Apex Legends نبوده و از شخصیت انحصاری خود همچون فید بهره می‌برد. همچنین بازی Apex Legends Mobile دارای حالت‌های اختصاصی از جمله Team Death Match است که در نسخه استاندارد بازی ایپکس لجندز در دسترس قرار ندارد.

نظر شما در مورد ویژگی‌های فصل اول بازی Apex Legends Mobile چیست؟ آیا این اثر را تجربه کرده‌اید؟ به نظر شما بازی ایپکس لجندز موبایل در رقابت با دیگر آثار بتل رویال پلتفرم موبایل موفق خواهد بود؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: GameSpot

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 8 دیدگاه
  • Avatar

    ایمان علی

    مهمان

    سلام .من که خیلی خوشم اومد.خداوکیلی باورم نمیشدکه بازی ایپکس یه بازیه پرازخلاقیت باشه .به جرعت بگم همه روغافلگیرکرد.من هم کالاف دارم.هم پابجی نیو.هم سایبرهانتر.خداوکیلی الان نزدیک دوهفته ست دانلودش کردم .هردقیقه دارم بازی می‌کنم.شایدباورتون نشه دیگه وقت نمیکنم.کالاف یابقیه بازیهاروانجام بدم .چون خیلی خیلی ازش خوشم اومده.فقط حیف که فیلتره.من مطمئنم بااپدیتهای متعددی که میده ازهمه بازیهای روبورس پیشه میگیره.قسم میخورم

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arshiya

    مهمان

    سلام احتمالش هست تحریم apex mobile برداشته بشه

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arshiya

    مهمان

    سلام احتمالش هست تحریم apex mobile برطرف بشه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Arshiya

    مهمان

    سلام ببخشید من یه سوالی داشتم احتمالش هست فیلتر apex mobile برطرف بشه ؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    عرفان

    مهمان

    سلام ببخشید با پیام تست در منطقه شما موجود نیست مواجه میشم.مگه به صورت رسمی منتشر نشد؟

    پاسخ دهید
    • محمد صادق شجاعی

      محمد صادق شجاعی در پاسخ به عرفان

      نویسنده

      سلام وقت بخیر
      با برنامه گذز از تحریم های اینترنتی تست کنید

  • Avatar

    Shayan.s

    مهمان

    یعنی قرار نیست شخصیت های apex legends رو بیارن توی apex legends mobile؟

    پاسخ دهید
    • محمد صادق شجاعی

      محمد صادق شجاعی در پاسخ به Shayan.s

      نویسنده

      فعلا فقط ۹ شخصیت ایپکس لجندز و یک شخصیت اختصاصی روی موبایل در دسترس هست