بازی Fall Guys
یحیی رحیمی

Fall Guys رکورد گینس بیشترین بازی دانلود شده PS Plus‌ را شکست

یحیی رحیمی 3 مهر 1400 بدون دیدگاه
874 بازدید

ژانر بتل رویال مانند خوره به جان صنعت بازی افتاد و ایده‌های نو را در قالب بازی‌های تیراندازی و چند نفره گنجاند. استودیو Mediatonic برخلاف عناوینی مانند پابجی و فورنتایت، ژانر بتل رویال را به گوشه‌ای دیگر از رینگ برد و توانست یک بازی بامزه به نام Fall Guys: Ultimate Knockout را راهی بازار کند. فال گایز از محبوب‌ترین بازی‌های بتل رویال است که البته از مکانیسم‌های تیراندازی و غارت بهره نمی‌برد اما اگر خلاف این موضوع فکر می‌کنید، باید بگوییم که میزان دانلود آن از سرویس پلی استیشن پلاس به اندازه‌ای بود که توانسته رکورد گینس بیشترین بازی دانلود شده را بشکند.

بازی Fall Guys هنگام قرنطینه‌ی خانگی و شیوع همه‌گیری کرونا، محبوب‌ترین ابزار سرگرمی بود. انتشار آن به صورت رایگان برای کاربران پلی استیشن پلاس مانند بمب صدا کرد و افراد زیادی همان ماه اول، به تجربه‌ی فال گایز پرداختند و هر روز خبرهایی جدید در مورد موفقیت آن می‌شنیدیم. طراحی بامزه شخصیت‌ها و موانع و حالت‌های جالب، باعث شد تا فال گایز بتواند دل تمام بازی‌کنان با علایق مختلف را به دست بگیرد. اگرچه امروزه از محبوبیت بازی کاسته شده، اما این اثر همچنان در حال افتخارآفرینی است و به تازگی توانسته رکورد گینس بیشترین بازی دانلود شده پلی استیشن پلاس را بشکند.

Fall Guys همچنان افتخارآفرینی می‌کند

رکوردهای گینس، یک بخش کامل را به بازی‌های ویدیویی اختصاص داده و انواع و اقسام‌ رکوردها را می‌توانید پیدا کنید. برای نمونه طولانی‌تری ماراتن پشت سر هم بازی هیلو، جزو رکوردهای گینس است و یک فنلاندی موفق به تجربه هیلو به مدت 50 ساعت مداوم بدون استراحت شده بود. در این میان رکورد بیشترین بازی دانلود شده پلی استیشن پلاس نیز وجود دارد و این رکورد به اثری تعلق می‌گیرد که بتواند در مدت ارائه رایگان، بیشتر از بقیه دانلود شود. بر اساس صفحه توییتر بازی فال گایز، این رکورد حالا در دسترس این اثر دوست‌داشتنی قرار دارد. جالب است بدانید که سونی سال گذشته رکورد را به فال گایز اعطا کرد، اما ثبت رکورد گینس زمان‌بر است و پس از مدت‌ها به نتیجه رسیده است.

رکورد گینس Fall Guys

این رکورد قبلاً به بازی Rocket League تعلق داشت و زمان زیادی از انتشار آن برای پلی استیشن پلاس می‌گذرد. رکوردهای عجیبی در مورد کنسول پلی استیشن وجود دارد و برای نمونه بیشترین اثری که بازی‌کنان توانسته‌اند تمامی تروفی‌های آن را دریافت کنند، Assassins Creed II است و این نیز جزو یکی از رکوردهای گینس حساب می‌شود. استودیو مدیاتونیک به انتشار محتوای جدید برای Fall Guys ادامه داده و در طی چند وقت اخیر، آپدیت‌های مناسبی را دیده‌ایم، اما هنوز پای بازی به پلتفرم ایکس باکس و نینتندو باز نشده و مشکلات فنی، اجازه‌ی چنین کاری را نداده‌اند. نظر شما چیست؟‌ آیا بازی فال گایز ارزش دریافت رکورد گینس را دارد؟

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.