بازی Fall Guys
یحیی رحیمی

نسخه ایکس باکس و سوییچ بازی Fall Guys به‌زودی منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 4 اسفند 1400 بدون دیدگاه
421 بازدید

استودیو Mediatonic با انتشار پیامی به طرفداران ایکس اطمینان خاطر داد که ساخت نسخه ایکس باکس و نینتندو سوییچ بازی Fall Guys در مراحل نهایی قرار دارد و به‌زودی شاهد انتشار این بازی برای پلتفرم‌های بیشتر خواهیم بود. استودیو با معرفی محتوای جدید فصل ششم فال گایز، قول داد که بازی را برای سیستم‌های بیشتری پورت کند و تلاش‌های آن‌ها به‌زودی به نتیجه‌ای مثبت خواهد رسید.

طبق آخرین اخبار بازی، ساخت نسخه ایکس باکس و سوییچ بازی Fall Guys مدت‌هاست شروع شده است و استودیو همچنان به فرایند پورت برای سیستم‌های جدید ادامه می‌دهد. مدیاتونیک در این مورد نوشت:‌ «می‌دانیم که منتظر انتشار خبرهای پیرامون انتشار فال گایز برای نینتندو سوییچ و ایکس باکس هستید. ما در حال نهایی‌ کردن توسعه هستیم و اگرچه در این آپدیت قرار ندارد؛ اما بازی در شرف انتشار است».

استودیو مدیاتونیک در ادامه از فعال‌ شدن قابلیت کراس‌پلی برای پلتفرم پلی استیشن و کامپیوتر خبر دادند. دوستانی که روی دو پلتفرم بازی می‌کنند؛ می‌توانند با فعال کردن کراس پلی با یکدیگر بازی کنند و از فضای مفرح Fall Guys لذت ببرند. بازی‌کنان PC لازم است با اکانت اپیک گیمز وارد شوند تا امکان ایجاد لابی و پیدا کردن دوستانشان در پلتفرم پلی استیشن را داشته باشند. تمامی لیست‌های مسابقه از جمله حالت تیمی و دو نفره به‌صورت کراس‌پلی ارائه می‌شود.

بازی Fall Guys ایکس باکس فال گایز

Fall Guys‌ در راه ایکس باکس و سوییچ

آپدیت میان فصل بازی فال گایز شامل یک حالت جدید به نام Sweet Thieves است. بازی‌کنان در این حالت به دو گروه «دزدان» و «محافظان» تقسیم‌بندی می‌شوند. گروه دزدان باید شکلات‌های در نظر گرفته‌شده را سرقت کنند و گروه دیگر در مقابل از شکلات‌ها دفاع کنند و با دستگیری دزدها، برنده بازی شوند. روند این حالت جدید مشابه بازی دزد و پلیس است که همگان با آن آشنا هستیم.

شرکت اپیک گیمز در ماه مارس سال گذشته از خرید شرکت Tonic Games Group خبر داد. این شرکت صاحب امتیاز استودیو مدیاتونیک است و در نتیجه مالکیت بازی Fall Guys در اختیار اپیک است. خرید استودیو باعث شد تا بازی در فروشگاه اپیک گیمز در دسترس قرار گیرد و کاربران بیشتری قادر به تجربه آن شوند. همان موقع بود که ساخت نسخه ایکس باکس Fall Guys تائید شد و فهمیدیم که بازی برای نینتندو سوییچ هم منتشر می‌شود.

شرکت اپیک گیمز رسماً اعلام کرد که تغییری در روند بازی ایجاد نمی‌کند و صرفاً مالکیت آن را برعهده گرفته است. پشتیبانی از بازی در تمامی پلتفرم‌ها از جمله استیم ادامه خواهد یافت. منتظر انتشار بازی برای کنسول‌های ایکس باکس و سوییچ در ماه‌های آینده باشید. نظر شما چیست؟

منبع:‌ VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.