call-of-duty-modern-warfare
یحیی رحیمی

احتمال اضافه شدن Loot Box به Call of Duty: Modern Warfare در نسخه بتا دیده شد

یحیی رحیمی 24 شهریور 1398 بدون دیدگاه
501 بازدید

نسخه بتای بازی Call of Duty: Modern Warfare عرضه شده است و کاربران کنسول PlayStation 4 قادر به تجربه این بازی شده اند. تعدادی از بازیکنان اما به موضوعی مشکوک شده اند و به نظر می رسد که این شوتر نیز قرار است به Loot Box تجهیز شود.

افرادی که بازی را تجربه کرده اند، در بخش After Action Report بازی Call of Duty: Modern Warfare بخشی به نام آیتم های اهدایی معمول پیدا کرده اند که واژه Lootbox به صورت بزرگ در بالای آن نوشته شده است. نه کمپانی Activision و نه استودیو Infinity Ward در مورد وجود لوت باکس ها صحبت کرده اند و از اول مشخص نبود که آیا این جعبه ها در بازی وجود خواهند داشت یا خیر و به نظر می رسد که در بازی اصلی این جعبه های نیز حاضر خواهند بود.

طرفداران سری ندای وظیفه از وجود این Loot Box ها در نسخه های قبلی آگاه هستند و همچنین استودیو اهدای آن‌ها را به درجه موفقیت بازیکن مرتبط کرده است. خود بازی Call of Duty: Black Ops 4 دارای ریز تراکنش های زیادی بود و همچنین سیستم لوت باکس نیز وجود داشت و البته بازیکنان از وجود آن چندان راضی نبودند و بارها از مشکلات آن شکایت کرده بودند.

cod_mw_lootbox_leak

اگر چه آیتم های موجود در بازی را می توان با پیشرفت در خود بازی نیز به دست آورد و لازم نیست حتما پولی بابت آن‌ها خرج کرد اما سخت است که بتوان در مدت کوتاهی آیتم های خوبی گیر آورد و همین است که همه به سمت این سیستم پناه می آورند و برای دریافت آیتم های بیشتر پول خرج می کنند. جالب است که Activision در بازی های دیگرش نیز سیستم لوت باکس را اضافه کرده است.

Crash Team Racing بعد از گذشت مدتی از انتشار شاهد اضافه شدن ریز تراکنش ها بود و باید دید که چه اتفاقی در مورد Call of Duty: Modern Warfare خواهد افتاد.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.