Warzone-Mobile
یحیی رحیمی

شایعه: کالاف دیوتی وارزون موبایل سال 2022 منتشر می‌شود

یحیی رحیمی 17 آذر 1400 30 دیدگاه
15,688 بازدید

شایعات و اطلاعات درز پیدا کرده اشاره به انتشار بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل در سال 2022 دارند. مدت‌هاست که اکتیویژن به دنبال انتشار نسخه موبایل Warzone است و می‌خواهد این بازی جدید توسط استودیوهای داخلی ساخته شود. بازی کالاف دیوتی موبایل که در حال حاضر تنها نسخه موبایل این مجموعه است، توسط TiMi Studios توسعه یافته و بخش بتل رویال آن با وارزون همخوانی ندارند.

تام اندرسون، افشاگر شناخته‌شده بازی‌های کالاف دیوتی و بتلفیلد از انتشار بازی Call of Duty Warzone Mobile در سال 2022 خبر داده است. وی با انتشار تصویری در صفحه توییترش خبر از جلسات تست بازی کالاف دیوتی وارزون موبایل داده است. این جلسات بدین معنی است که بازی در دست توسعه است و اکتیویژن برای آزمایش آن، افرادی را به استودیوهای خود دعوت کرده است.

اگرچه بازی لو رفته هنوز منتشر نشده است؛ اما وارزون موبایل بارها در آگهی‌های استخدامی و فرصت‌های شغلی اکتیویژن دیده شده است. بنابر اطلاعات جدید، کالاف دیوتی وارزون موبایل این هفته به دیتابیس PlaytestCloud اضافه شده است که پلتفرم ویژه‌ای برای تست و آزمایش بازی‌های موبایل است. تام اندرسون در توضیح تصویر نوشته است:‌« Call of Duty Warzone Mobile برای انتشار در 2022 آماده می‌شود.»

کالاف دیوتی وارزون موبایل

وارزون به موبایل می‌آید

اکتیویژن در ماه اوت میلادی، ایجاد یک استودیو موبایل داخلی را به نام Solid State تائید کرد. این استودیو به منظور توسعه بازی جدید مجموعه کالاف دیوتی ایجاد شده بود. از آنجایی که توسعه بازی‌های تراز اول به چنین استودیویی سپرده نمی‌شود، واضح است که این تیم از همان ابتدا در حال ساخت وارزون موبایل بوده‌اند. مدیرعامل اکتیویژن در مورد استودیو جدید گفته بود:

هر چه به برنامه‌های بلندمدت فکر می‌کنیم، رشد بیشتر پلتفرم موبایل را می‌بینیم. من باور دارم که فرصت بیشتری برای اتصال پلتفرم موبایل به اکوسیستم کالاف دیوتی وجود دارد و ما به شدت در حال استخدام افراد بااستعداد هستیم تا ما را در این سفر طولانی یاری کنند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که استودیو موبایل جدید در حال جذب توسعه‌دهندگان است و همچنین روی یک بازی موبایل بر اساس مجموعه کالاف دیوتی کار می‌کند که پروژه‌ای هیجان‌انگیز است. این شرکت بازی Call of Duty Mobile را در سال 2019 منتشر کرد که تابه‌حال 500 میلیون بار دانلود شده است. انتشار وارزون در سال 2020 برای کامپیوتر و کنسول گرد و خاک زیادی به پا کرد و طرفداران از آن موقع، درخواست انتشار کالاف دیوتی وارزون موبایل را دارند.

اخیراً نقشه بتل رویال جدید Call of Duty Mobile تا حدی انتظارات را برآورده کرده است؛ اما این نقشه با سیستم پیشرفت Warzone هماهنگ نیست. منتظر خبرهای بیشتر در هفته‌ها و ماه‌های آینده باشید.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 30 دیدگاه
  • Avatar

    مهدی

    مهمان

    داخل یکی از این شایعات گفت بود ورزان موبایل مثل فورتنایت PC و موبایل می تونن با هم بازی کنن

    پاسخ دهید
  • Avatar

    Mm

    مهمان

    همون وارزون که رو pcهس یا فرق دار میشه بگین

    پاسخ دهید
    • یحیی رحیمی

      یحیی رحیمی در پاسخ به Mm

      نویسنده

      بازی هنوز به صورت رسمی معرفی نشده است. واضح است که بازی توسط یک استودیو داخلی جدید توسعه داده شده و مخصوص موبایل طراحی شده است و با آنچه روی کامپیوتر می‌بینیم، فرق خواهد داشت.

    • Avatar

      reza در پاسخ به Mm

      مهمان

      نه همونه

مشاهده سایر نظرات :
تعداد دیدگاه کاربران: 30 دیدگاه