فصل سوم کالاف دیوتی وارزون
یحیی رحیمی

کینگ کونگ و گودزیلا به فصل سوم وارزون اضافه می‌شوند

یحیی رحیمی 25 فروردین 1401 بدون دیدگاه
828 بازدید

زمان شروع فصل سوم بازی کالاف دیوتی وارزون با نمایش یک تیزر کوتاه اعلام شد و از حضور هیولاهای عظیم‌الجثه در این بازی بتل رویال اطلاع پیدا کردیم. پس از آنکه اسنوپ داگ به کالاف دیوتی پیوست، وقت آن است که شاهد حضور کینک کونگ و گودزیلا در طی رویداد مخصوصی باشیم.

راوی ویدیو منتشر شده از فصل سوم بازی Call of Duty Warzone در مورد تغییرات جدید صحبت می‌کند. او می‌گوید که «آنچه نمی‌دانستیم آن بود که طوفان در راه است». راوی در ادامه می‌افزاید که نازی‌ها یک موجود افسانه‌ای را بیدار کرده‌اند که قدرت آن باعث ایجاد ترس و وحشت زیادی خواهد شد. تریلر در نهایت یک دستگاه ارسال و دریافت پیام را نشان می‌دهد که روی موج عجیبی تنظیم شده است.

یکی از طرفداران بازی با استفاده از ابزار ویرایش صدا Audacity موفق به یافتن پیام مخفی شده است. پیام آن است که «هیولاها واقعی هستند». این پیام اشاره به حضور هیولاهایی در بازی وارزون دارد و بنابر گزارش‌های قبلی، رویداد مخصوصی با حضور گودزیلا و کینگ کونگ در راه است. این رویداد قرار است برای هر دو بازی‌های Warzone و کالاف دیوتی ونگارد منتشر شود و فعلاً ماهیت آن مشخص نیست.

گودزیلا کالاف دیوتی وارزون

زمان شروع فصل سوم وارزون

تام اندرسون در ماه فوریه سال جاری میلادی با انتشار گزارشی از حضور کینگ کونگ و گودزیلا در بازی وارزون خبر داد. او از دو آرت مخصوص فصل سوم بازی صحبت کرد که اولی، کینگ کونگ را نمایش می‌دهد که در حال پرتاب کردن هواپیماهای جنگی جنگ جهانی دوم به آسمان است و تصویر دیگر نیز گودزیلا را نشان می‌دهد که یک لیزر آبی‌رنگ به سوی سربازها پرتاب می‌کند. حضور این دو هیولا چندین بار دیگر توسط افشاگران مطرح شده است و به نظر می‌رسد که فصل سوم با حضور این هیولاها رقم خواهد خورد.

بنابر شایعات، رویداد گودزیلا بازی وارزون مشابه Krampus خواهد بود که در تعطیلات آخر سال میلادی منتشر شد. این رویداد که با انتقاد از اکتیویژن و توسعه‌دهندگان همراه شد؛ ماهیت بازی کالاف دیوتی را زیر سؤال برد. افزودن اسکین‌های انیمه اتک آن تایتان به Call of Duty Vanguard موردانتقاد قرار گرفت و بسیاری نوشتند که چرا شخصیت‌های انیمه باید به بازی‌ای در مورد جنگ جهانی دوم اضافه شوند؟

استفاده تجاری از جنگ جهانی دوم توسط اکتیویژن اتفاق تازه‌ای نیست و این شرکت بارها با ساخت بازی‌ تحریفی تلاش کرده تا افراد بیشتری را وادار به خرید بازی کند. فعلاً هیچ گفته رسمی در مورد حضور کینگ کونگ و گودزیلا در وارزون مطرح نشده و دلیل حضور آن‌ها نیز در بازی بتل رویال با تم جنگ جهانی دوم مشخص نیست. لازم به ذکر است که فصل سوم Warzone در تاریخ 27 آوریل (7 اردیبهشت) شروع خواهد شد.

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.