بازی نبرد سینت‌ها
یحیی رحیمی

اطلاعات تازه‌ای از قابلیت‌ها و گیم پلی ریبوت Saints Row منتشر شد

یحیی رحیمی 20 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
220 بازدید

استودیو Volition و شرکت Deep Silver در حال آماده‌سازی برای انتشار موج تازه‌ای از اطلاعات و اخبار در مورد ریبوت Saints Row هستند. ناشر برای انتشار بازی در اواخر مرداد آماده می‌شود و در عین حال، گزارش تازه‌ای توسط تام اندرسون از افشاگران معروف توییتر در وب‌سایت WhatifGaming منتشر شده که جنبه‌های متفاوتی از دنیای جهان آزاد و گیم‌ پلی بازی از جمله مبارزات و شخصی‌سازی را تشریح می‌کند.

به گزارش پارسی گیم، خبر جدید به قابلیت‌‌ها و توانایی‌های شخصیت اصلی اشاره می‌کند و سیستم تازه‌ای به نام Flow را معرفی می‌کند. سیستم Flow قرار است متصل به مبارزه و بخش اکشن بازی باشد و هنگام کشتن دشمنان و نابود کردن خودروها، امتیاز خاصی به بازی‌کننده تعلق گیرد. این امتیازها بعدها برای ارتقاء و استفاده از قابلیت‌های جدید مصرف می‌شوند. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به قرار دادن نارنجک در شلوار دشمن و سپس پرتاب کردن او به‌سوی گروه بزرگی از دشمنان اشاره کرد.

گیم پلی Saints Row

گیم پلی Saints Row

بازی‌کنان علاوه بر توانایی‌ها به یک سری ویژگی‌های دیگر نیز دسترسی خواهند داشت. بنابر متن گزارش، پنج جایگاه اختصاصی برای قابلیت‌های ویژه در نظر گرفته شده است. اولین جایگاه پس از اتمام مرحله اول فعال می‌شود و قفل چهار جایگاه دگر نیز با پرداخت پول باز می‌شوند. قابلیت‌ها نیز با انجام مراحل اصلی و فرعی و چالش‌های مختلف در دسترس بازی‌کننده قرار می‌گیرند. استودیو Perkها را به سه دسته ابتدایی، پیشرفته و آلتیمت تقسیم کرده است که به دست آوردن هرکدام از قابلیت‌ها در هر دسته، زمان و هزینه مخصوص به خود را خواهد داشت.

دیگر مکانیک جدید که به ریبوت Saints Row اضافه شده؛ مربوط به قتل دشمنان است. کشتن دشمن و از بین بردن اتومبیل او در نهایت میزان جان شما و اتومبیلتان را افزایش می‌دهد. این ساز و کار طوری طراحی شده که بتوان به‌سادگی از پس دشمنان قدر و نبردهای شلوغ برآمد. دیگر جنبه‌های بازی نبرد سینت‌ها نیز در گزارش مطرح شده است. برای نمونه قابلیت شخصی‌سازی اتومبیل و کاراکترها به پیچیده‌ترین شکل ممکن طراحی شده است. آیتم‌های تزئینی بر اساس دیگر بازی‌های استودیو Volition مانند Red Faction وجود خواهد داشت و گزینه‌های زیادی برای تغییر شخصیت بازی‌کنان مطرح شده است.

ریبوت Saints Row

قابلیت‌های نبرد سینت‌ها

دنیای وسیع و آزاد بازی نیز با مکان‌های مخصوصی پر شده است که در نهایت قطعات اتومبیل و دیگر آیتم‌ها را در اختیار بازی‌کننده قرار می‌دهد و نیازی به پرداخت هزینه برای آن‌ها نخواهد بود. Criminal Ventures دیگر قابلیتی است که استودیو قبلاً در مورد آن صحبت کرده است. این بخش از بازی شامل فعالیت‌هایی مانند دفن زباله‌های سمی و سرقت از بانک و مغازه‌های متفاوت است. بازی‌کننده در این حالت می‌تواند صحنه‌های جرم قلابی خلق کند و به شیوه‌های تازه‌ای از معرکه جان سالم به در ببرد.

بخش دسترسی‌پذیری بازی Saints Row نیز بسیار گسترده خواهد بود. طراح منوها و محیط طوری است که هر فردی با هر نوع معلولیت بتواند از آن لذت ببرد. تام اندرسون در نهایت به وجود بخش چندنفره اشاره کرده است. گزارش قبلی برتری حالت آنلاین نبرد سینت‌ها از GTA Online را نشان داد. به نظر می‌رسد که استودیو Volition در حال آماده‌سازی برای نمایش بخش‌های تازه‌ای از بازی در رویداد تابستانی جف کیلی است.

ریبوت Saints Row در تاریخ 23 اوت برای پلی استیشن، ایکس باکس و کامپیوتر منتشر می‌شود.

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.