دانلود بازی Iron Harvest Operation Eagle برای PC
دانلود بازی Iron Harvest Operation Eagle برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Iron Harvest Operation Eagle برای PC

پارسی گیم 8 خرداد 1400 3 دیدگاه
6,872 بازدید

دانلود بازی Iron Harvest Operation Eagle برای کامپیوتر

نبردهای هر دو جنگ جهانی، سوژه‌های مناسبی برای ساخت فیلم، سریال و بازی‌های ویدیویی بوده‌اند. این سوژه به‌خصوص در صنعت بازی‌های ویدیویی محبوبیت داشته و سازندگان مختلف، عناوین زیادی را در سبک‌های شوتر، استراتژیک و … با محوریت این سوژه منتشر کرده‌اند. بازی Iron Harvest از استودیو King Art این سوژه را با سبک و سیاقی تخیلی در سبک استراتژیک برای بازیکنان طراحی کرده و دنیایی موازی و متفاوت را بعد از جنگ جهانی اول روایت می‌کند. به‌تازگی بسته الحاقی Operation Eagle نیز برای بازی منتشرشده است.

Iron Harvest Operation Eagleدر بسته الحاقی Operation Eagle 7 مأموریت جدید در بخش داستانی انتظارتان را می‌کشد تا بیشتر از دنیای فانتزی و تخیلی بازی لذت ببرید. این بسته یک ملیت جدید با نام Usonia را هم معرفی کرده که به‌نوعی همان ایالات‌متحده در این دنیای موازی هستند. این ملیت، بیش از 30 مدل نیروی نظامی جدید را به همراه خود وارد بازی کرده است. به‌جز این، نیروهای هوایی هم برای اولین بار با این بسته الحاقی وارد دنیای بازی شده‌اند تا عمق گیم پلی بازی و تنوع نیروهای نظامی قابل ساخت برای شما بیشتر شود.

در دنیای بازی که بعد از جنگ جهانی اول و سال 1920 میلادی جریان دارد، روندی متفاوت اتفاق افتاده است. در خاکستر آتش‌های جنگ، ربات‌های پیشرفته و بزرگی وارد میدان می‌شوند تا جنگ جدیدی را آغاز کنند. این در حالی است که اروپا به‌تازگی به آرامش رسیده و در حال بازسازی خسارت‌های جنگ قبلی است اما ظاهراً، در این نسخه از زمین، جنگ هرگز پایان نمی‌یابد. این ربات‌های پیشرفته توسط گروهی ساخته‌شده‌اند که تلاش دارد کل اروپا را در تصرف خودش بگیرد.

گیم پلی بازی، سبکی کلاسیک از یک بازی استراتژیک را برای شما فراهم کرده است. شما با ساخت‌وساز نیروهای نظامی مختلف در نبردهای وسیع و گسترده‌ای شرکت کرده که با دوربین دید از بالا باید آن‌ها را مدیریت کنید. عنصر اصلی این عنوان، ربات‌های جذاب و متنوعش است که سبک و سیاقی متفاوت دارند. اینجا با ربات‌های فوق پیشرفته طرف نیستید و بلکه همه ربات‌ها حالتی صنعتی و مطابق با همان دوره دارند. بخش داستانی بازی 20 مأموریت جذاب و متنوع داشته که همه آن‌ها را می‌توانید در کنار دوستان خود به‌صورت Co-op نیز تجربه کنید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ Command & Conquer را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Iron Harvest Operation Eagle با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel(R) Core(TM) i5-4460 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 960 or AMD equivalent, 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 x64
Processor: Intel(R) Core(TM) i7 8700k or AMD equivalent
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce RTX 2060 or AMD equivalent, 4 GB VRAM
DirectX: Version 11
Storage: 30 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Iron Harvest is a real-time strategy game (RTS) set in the alternate reality of 1920+, just after the end of the Great War. The Game lets you control giant dieselpunk mechs, combining epic singleplayer and coop campaigns as well as skirmishes with intense action on the battlefield for multiplayer fans, Harvest is the classic real-time strategy games fans have been waiting for.
“Iron Harvest – Operation Eagle” is the new expansion to the critically acclaimed world of Iron Harvest set in the alternate reality of 1920+. In the aftermath of The Great War, the world is in chaos and borders are being redrawn. Usonia wants to make the 20th century “America’s Century” while an old enemy in the shadows tries to seize power. Experience a full new Iron Harvest campaign in single player or side-by-side in co-op in 7 challenging missions with over 25 minutes of new cinematics and dozens of new allies and enemies.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 22.3 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 3.0 از میانگین رای 2 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 3 دیدگاه
  • Avatar

    محمدحسین

    مهمان

    سلام بازی نیازی به کرک نداره؟

    پاسخ دهید
  • Avatar

    مهیار

    مهمان

    این بسته الحاقی هست؟ یعنی نسخه ی اصلیش باید نصب باشه؟

    پاسخ دهید
    • پارسی گیم

      پارسی گیم در پاسخ به مهیار

      نویسنده

      سلام
      نسخه هایی از بازی ها که به صورت جداگانه در سایت قرار میگیره، شامل نسخه اصلی بازی + همه ی آپدیت ها و بسته های الحاقی منتشر شده تا اون تاریخ برای اون بازی هست.