بازی Warped Kart Racers انیمیشن Family Guy
محمد صادق شجاعی

بازی Warped Kart Racers با حضور شخصیت‌های Family Guy معرفی شد

محمد صادق شجاعی 18 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
609 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو Electric Square اقدام به معرفی محصول جدیدی تحت عنوان بازی Warped Kart Racers کرده است که در قالب آن می‌توانید با استفاده از شخصیت‌های انیمیشن‌های مشهوری همچون Family Guy و American Dad به مسابقات کارتینگ بپردازید.

Apple Arcade یکی از سرویس‌های اشتراکی مشهور صنعت ویدیو گیم است که دارندگان دستگاه‌های اپل می‌توانند با خریداری اشتراک ماهیانه آن به بازی‌های مختلفی دسترسی داشته باشند. به واسطه سرویس اپل آرکید نه تنها می‌توانید بدون تبلیغات آزار‌دهنده آثار رایگان را تجربه کنید، بلکه بازی‌های انحصاری متعددی در اختیار شما قرار می‌گیرد. یکی از آثاری که به‌زودی به سرویس Apple Arcade اضافه خواهد شد، بازی Warped Kart Racers است.

این اثر کارتینگ شامل شخصیت‌های بسیاری از انیمیشن‌های مشهور شرکت Fox است. این انیمیشن‌ها عبارتند از: Family Guy ،American Dad ،King of the Hill و Solar Opposites. به ازای هر انیمیشن پنج شخصیت و در مجموع تعداد 20 کاراکتر در بازی وارپد کارت ریسرز وجود دارد. از دیگر ویژگی‌های بازی Warped Kart Racers می‌توان به 16 پیست، پشتیبانی از کنترلر، حالت چندنفره آنلاین تا حداکثر هشت بازیکن و امکان شخصی‌سازی مواردی از جمله پوشش، ماشین، چرخ‌ها، گلایدر و آنتن اشاره کرد.

با استناد به توضیحات درج شده در صفحه بازی Warped Kart Racers در اپ استور، این اثر دارای «کمپین تک‌نفره گسترده» بوده و چالش‌هایی را به صورت روزانه در اختیار شما قرار می‌دهد که با کامل کردن آن‌ها می‌توانید شخصیت‌ها، پوشش‌ها، ماشین‌ها و موارد شخصی‌سازی جدید دریافت کنید.

بازی Warped Kart Racers انیمیشن Family Guy

بازی Warped Kart Racers دارای امکان شخصی‌سازی است

استودیو Electric Square پیش از این ساخت بازی Forza Street را در کارنامه دارد. این اثر در ابتدا با اسم Miami Street منتشر شد، اما در آوریل 2019 به عنوان یکی از آثار سری فورتزا تغییر نام داد. در نهایت بازی فورتزا استریت در ماه گذشته از دسترس خارج شد.

استودیو الکتریک اسکوئر در ساخت بازی‌های Battlefield 2042 و Sniper Elite 5 به استودیو‌های سازنده آن‌ها کمک کرده است. همچنین این استودیو با همکاری شرکت یوبی سافت در حال تولید بازی واقعیت مجازی سری Assassin’s Creed است.

علاقه‌مندان بازی Warped Kart Racers می‌توانند در تاریخ 20 مه (30 اردیبهشت) از طریق سرویس اپل آرکید این اثر را تجربه کنند. آیا ویژگی‌های این بازی توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ به نظر شما طرفداران انیمیشن‌هایی همچون فمیلی گای از بازی وارپد کارت ریسرز استقبال خواهند کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Video Games Chronicle

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.