بازی Forza Street
یحیی رحیمی

مایکروسافت به پشتیبانی از بازی موبایل Forza Street پایان داد

یحیی رحیمی 22 دی 1400 بدون دیدگاه
460 بازدید

مایکروسافت با آگاهی از محبوبیت مجموعه بازی فورتزا، تصمیم گرفت تا بازی Forza Street را برای موبایل و ویندوز 10 با گرافیک ضعیف‌تر منتشر کند که چندان محبوبیتی میان طرفداران مجموعه پیدا نکرد. بنابر اطلاعات درج‌شده در صفحه پشتیبانی بازی فورتزا استریت، پشتیبانی از بازی در بهار سال 2022 پایان می‌یابد و پس از آن دیگر دسترسی به ویژگی‌های مختلف آنچه از طریق موبایل و چه از کامپیوتر امکان‌پذیر نخواهد بود.

به گزارش پارسی گیم، در صورتی که بازی‌کننده پس از خاموش شدن سرورها وارد آن شود، پیامی مبنی بر پایان پشتیبانی دریافت می‌کند و قادر به ادامه نخواهد بود. آخرین آپدیت بازی در روز دوشنبه منتشر شد و فروشگاه آیتم‌های بازی را برای همیشه بست. این تغییر باعث شد تا بسیاری نسبت به آینده بازی دچار شک شوند و حال مشخص شده است که روز مرگ Forza Street به زودی خواهد رسید.

توسعه‌دهنده تصمیم گرفته است تا روز خاموش شدن سرورهای بازی فورتزا استریت، دوازده هفته استثنایی را با رقابت‌های جذاب و خودروهای مختلف ارائه دهد. قیمت اتومبیل‌ها نیز کاهش پیدا می‌کند تا بازیکنان بتوانند امکان لذت بردن از مسابقات را داشته باشند. در عین حال، سرعت شارژ انرژی افزایش پیدا می‌کند و هفته‌های پایان بازی با هیجان زیادی دنبال خواهد شد.

بازی Forza Street فورتزا استریت

زمان مرگ Forza Street اعلام شد

استودیو Electric Square با انتشار بیانیه‌ای گفته است: «هدف ما برای بازیکنان آن است که فرصت اتمام بازی با اهداف اولیه‌شان را داشته باشند». هر بازیکنی که برای Forza Street هزینه کرده است و در طول 30‌ روز گذشته، آیتم خریداری کرده؛ قادر به پس گرفتن هزینه خواهد شد. تمام افرادی که پول رایج بازی را به دست آورده‌اند، باید آن را قبل از خاموش شدن سرورها خرج کنند؛ در غیر این صورت زحمت آن‌ها به هدر خواهد رفت.

استودیو بازی فورتزا استریت در ادامه خبر از ادامه کار روی مجموعه فورتزا داده است: «ما به جامعه بازیکنانی که توانستیم با Forza Street ایجاد کنیم، افتخار می‌کنیم و از آن‌ها سپاس‌گزاریم. می‌خواهیم آموخته‌های خود را در ساخت محصولات جدید و هیجان‌انگیز فورتزا استفاده کنیم». بازی موبایل فورتزا در سال 2019 برای آیفون و اندروید منتشر شد و نسخه‌ای مخصوص ویندوز 10 نیز در دسترس قرار گرفت. بازی به‌جای ارائه یک اثر مسابقه‌ای جدید به همان روند تکراری موجود در بازی موبایل پرداخت و باعث شد تا با یک محصول متوسط روبه‌رو شویم.

بازی فورتزا استریت هنگام انتشار با انتقادات جدی مواجه شد و حتی رسانه فوربز آن را «اتفاقی ترسناک برای مجموعه» خواند و آن را توخالی و بی‌هدف دانسته بود. نظر شما در مورد اتمام پشتیبانی از Forza Street چیست؟

منبع: VGC

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.