دانلود بازی Rogue Legacy 2 برای PC
دانلود بازی Rogue Legacy 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Rogue Legacy 2 برای PC

پارسی گیم 11 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
4,057 بازدید

دانلود بازی Rogue Legacy 2 برای کامپیوتر

بازی‌های Roguelike به آن دسته از عناوینی گفته می‌شود که شما را در محیط‌های کاملاً تصادفی و متفاوتی از سایر بازیکنان قرار داده و اغلب شاهد اکشنی سخت و نفس گیر در این مدل بازی‌ها هستیم. ژانر Roguelike چند سال است که به واسطه بازی سازهای مستقل دوباره جان گرفته و عناوین خاص و متفاوتی هر سال در این استایل ساخته می‌شود. بازی Rogue Legacy 2 یکی از همین محصولات بوده که دنباله‌ای برای محصول موفق Rogue Legacy ساخت استودیوی Cellar Door Games است. این عنوان موقعیت‌های جذاب و خنده داری را درون خود جای داده تا شاهد یکی از سرزنده‌ترین و شادترین بازی‌های مستقل سال 2022 باشیم.

هدف بازی Rogue Legacy 2، قدم گذاشتن در دخمه‌های تاریک و خطرناک و شکست دادن چندین باس در محیط‌های خاص و متفاوت است. گیم پلی Rogue Legacy 2 ترکیبی از بازی‌های اکشن پلتفرمر دوبعدی و عناصر Roguelike بوده که علاوه بر سرگرم‌کننده بودن، تکرارپذیری و سطح چالش آن را بیشتر می‌کند. قرارگیری دشمنان در هر منطقه کاملاً تصادفی بوده و در صورتی که کاراکتر شما بمیرد، همان منطقه به شکل دیگری چالش را به خوردتان خواهد داد. تمامی مراحل بازی به شکل تصادفی طراحی می‌شوند و حتی سلاح‌هایی که در دست دارید نیز از پیش تعیین نخواهند شد و این موضوع به جذابیت محصول افزوده است.

در زمینه گرافیکی نیز Rogue Legacy 2 حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. طراحی محیط‌ها و روایت داستانی بازی به شکلی زیبا و بامزه انجام شده و در عین حال، اتمسفر عمیقی در آن حاکم است. گرافیک کارتونی و بانمک این بازی، هر گیمری در هر رده سنی‌ای را جذب خود کرده و تا ساعت‌ها نیز درگیر خواهد کرد. نکته جالب درباره این بازی این است که پس از هر بار مردن، فردی از نسل بعدی و خانواده شما، جایگزینتان شده و باید با وی مسیر شخصیت قبلی را ادامه دهید. این موضوع از Rogue Legacy 2 یک Roguelike متفاوت و کاملاً تازه را ساخته که تجربه آن به هر گیمری در دنیا توصیه می‌شود.

بازی Rogue Legacy 2 عنوانی اکشن و ماجراجویی با المان‌های Roguelike است. شما کنترل شوالیه‌ای را در دست می‌گیرید که وظیفه ورود به دخمه‌ها و نابودی باس‌ها را بر عهده گرفته است. در صورت مردن در بازی، فردی از خانواده شخصیت قبلی باید جانشین وی شده و مسیر او را ادامه دهد. این بازی متفاوت و سرگرم کننده را تحت هیچ شرایطی از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Voidigo و Noita را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Rogue Legacy 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7
Processor: 2.0 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 680, AMD R9 280X
DirectX: Version 9.0c
Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10
Processor: 3.0 Ghz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 680, AMD R9 280X
DirectX: Version 10
Storage: 2 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Rogue Legacy is back! But now it’s got a 2 on the end of it!
Rogue Legacy 2 is a genealogical rogue-LITE. That means it has all the trappings of a typical rogue-like (randomized runs, changing characters, and more), but with persistent upgrades, and persistent dead heirs. In this game, your legacy defines you. Spend your parents’ inheritance and grow the family manor to give your children a better fighting chance. Each child is unique, with their own traits and abilities. Your daughter could be a Ranger. She could also be vegan. It’s a new experience every time. Rogue Legacy 2 also lets you play how you want to. Go hard and fast, and dive deeper into the depths of a randomly-generated world. Or take it slow and steady and build your character up until you’re ready for greater challenges.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.