دانلود بازی Space Tail برای PC
دانلود بازی Space Tail برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Space Tail برای PC

پارسی گیم 15 آبان 1401 بدون دیدگاه
2,215 بازدید

دانلود بازی Space Tail برای کامپیوتر

بازی Space Tail عنوانی در سبک ماجراجویی و پلتفرمر است که بازیکن را در نقش یک قهرمان غیرمعمول قرار می‌دهد؛ یک سگ. وی از آن سگ‌هایی است که به مأموریت فضایی فرستاده می‌شود و باید در یکی از این مأموریت‌ها، مسیر خود را به خانه پیدا کند. بازی روایتگر داستان Bea است، سگی که برای رفتن به فضا آموزش می‌بیند. پس از رخ دادن اتفاقات ناگواری در برنامه فضایی، وی در سیاره‌ای بیگانه تصادف کرده و خود را تنها می‌بیند. وی باید مسیر خود به همراهان و خانه‌اش پیدا کند.

در طول سفر سگ داستان، او به حواس خود وابسته است تا عطرهای آشنا را استشمام کند، تهدیدات را از دور بشنود، یا از بینایی سگی خود برای حل معماهای محیطی و متنوع بازی استفاده کند. شخصیت اصلی در این سفر تنها نبوده و با انجام فعالیت‌های سگی مانند زوزه کشیدن و غلط زدن، دوستان تازه‌ای پیدا می‌کند. شخصیت‌های رنگارنگی که در طول بازی با آن‌ها آشنا می‌شوید، مأموریت‌هایی دارند و همچنین به سگ داستان در مسیر خود و حل پازل‌ها یا رسیدن به جایی یاری می‌رسانند.

بازی Space Tail تمرکز ویژه‌ای بر روی داستان‌سرایی محیطی و ارائه پازل‌های اورجینال دارد. هر محیطی که واردش می‌شوید، علاوه بر طراحی زیبایی که دارند، پازل‌های مخصوص به خود را هم به ما ارائه می‌کنند. مکانیک‌های کنترل سگ در بازی خاص و متفاوت هستند و به راحتی از سایر بازی‌های مانند خود جدا می‌شود. صداپیشگی و موسیقی‌های متن بازی نیز به خلق اتمسفری بی نظیر کمک می‌کنند. تجربه Space Tail به طرف‌داران بازی‌های ماجراجویی و پازل محور به شدت توصیه می‌شود.

بازی Space Tail عنوانی در سبک پازل و ماجراجویی است. شما کنترل سگی باهوش را به دست می‌گیرید که در سیاره‌ای مرموز سقوط کرده و باید با کمک دوستانی که پیدا می‌کند، مسیر خود به خانه را بیاید. کلی المان گیم پلی جذاب در کنترل سگ به شما داده شده و هر مرحله نیز از پازل‌های جذابی برخوردار است تا شما را برای مدتی سرگرم نگه دارد.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Stray و Night In The Woods را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Space Tail برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7-10
Processor: i5 4460 / AMD FX 4100
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 950 / AMD R7 370 – other dedicated cards with 2GB of VRAM.
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7-10
Processor: i5 6400 / AMD Ryzen 1700
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 970 / AMD Radeon RX 570 – other dedicated cards with 4GB of VRAM.
DirectX: Version 12
Storage: 8 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

About This Game :

Space Tail is a 2.5D adventure platformer, which immerses the player in a deep, emotional plot, and lets him explore new planets and interact with alien civilizations.
Every journey changes the point of view – it grows with the traveller. Our game tells a story about self-exploration, transformation and understanding the world around us. The plot of the game is inspired by real events, when people began their conquest of space by sending animals to the stars. We intended it to be a kind of a tribute to all the animals that paved the way for humans to go into space. Most of these animals – the first astronauts, did not survive the journey. Our story tells of the adventures of a dog named Bea, who… managed to beat the odds.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
چگونه بازي هاي کامپيوتري را نصب کنيم ؟ + آموزش ويدئويي + لیست کامل نرم افزار های مورد نیاز برای بازی
  • حجم : 2.60 گیگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.