دانلود بازی Voidigo برای PC
دانلود بازی Voidigo برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Voidigo برای PC

پارسی گیم 18 اسفند 1400 بدون دیدگاه
2,221 بازدید

دانلود بازی Voidigo برای کامپیوتر

سبک محبوب و معروف Roguelike امروزه در بسیاری از بازی‌های ویدیویی وجود دارد. این سبک، تکرارپذیری را در کنار طراحی تصادفی مراحل و چالش نسبتاً بالا به خورد بازیکن می‌دهد. زیرشاخه ساده‌تری از این سبک محبوب وجود دارد که سطح چالش پایین‌تری داشته و از آن با نام Roguelite نام می‌شود. بازی Voidigo از استودیو Semiwork عنوانی در سبک شوتر آرکید و دوبعدی بوده که عناصر Roguelite را نیز در گیم پلی دخیل کرده است تا تجربه‌ای نسبتاً چالش‌برانگیز، جذاب و مهیج را به خوردتان دهد.

قبل از هر چیز سبک و سیاق منحصر به فرد و گرافیکی بازی است که شما را مجذوب می‌کند. کاراکتر شما خروسی رنگارنگ بوده که به طیف گسترده‌ای از سلاح‌های عجیب و جذاب دسترسی دارد. این سلاح‌ها شامل انواع تفنگ‌ها و سلاح‌های سرد می‌شوند و هر کدام ویژگی و قابلیتی منحصر به فرد دارند. در طول مراحل، شما دائم باید در حال شلیک کردن، جاخالی دادن و حرکت کردن باشید. سطح چالش بازی نسبتاً بالا بوده اما با کمی تجربه بازی و کسب مهارت، می‌توانید لذت فزاینده‌ای از آن ببرید.

طراحی تصادفی عناصر مراحل و جایگیری دشمنان به لطف وجود عناصر Roguelite، مبارزه با Bossهای سخت و چالش‌برانگیز تجربه این بازی را به‌شدت سرگرم‌کننده کرده‌اند. در طول مبارزات ممکن است Boss مربوطه از صحنه بگریزد و تصمیم با شما است که او را شکار کرده یا رهایش کنید. گرافیک ساده و دوبعدی بازی مملو از رنگ‌های زنده و شاد بوده که طراحی هنری و منحصر به ‌فردی به بازی بخشیده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Noita و Deep Rock Galactic را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Voidigo برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 (32-bit) or above
Processor: i3-530 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GT 425M
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i7-4770 or equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 870M or equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Voidigo is a chaotic and colorful roguelite shooter with a focus on dynamic boss fights.
Equip one of the many ranged weapons and fight back the corruption. Or use one of the melee weapons if you prefer a more personal approach. Dodge attacks and stomp your enemies to gain the upper hand. The many bosses of Voidigo will put up a good fight, relentlessly fueled by the void’s corruption.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.