بازی Valorant ولورنت
محمد صادق شجاعی

شخصیت جدید بازی Valorant معرفی شد

محمد صادق شجاعی 8 اردیبهشت 1401 بدون دیدگاه
635 بازدید

بر اساس تازه‌ترین اخبار بازی، در جریان Preshow فینال مسابقات Valorant Champions Tour، شرکت Riot Games اقدام به معرفی شخصیت جدید بازی Valorant (ولورنت) کرده است.

فینال مسابقات Valorant Champions Tour روز یکشنبه گذشته برگزار شد. در این مسابقه تیم‌های OpTic و LOUD رقابتی هیجان‌انگیز را برگزار کردند. بخش‌های مهم این رقابت‌ها تنها به مسابقه فینال ختم نمی‌شود و برنامه پیش از آغاز آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در بخشی از این برنامه، شرکت رایت گیمز با نمایش یک تریلر از شخصیت جدید بازی ولورنت به نام Fade رونمایی کرد. در ادامه شرکت مذکور اطلاعات بیشتری از این کاراکتر منتشر کرده و بخش‌هایی از گیم‌پلی آن را به نمایش گذاشته است.

توانایی شخصیت فید پیدا کردن دیگر بازیکنان و محدود کردن دید آن‌ها است. در این شرایط بازیکنی که کنترل شخصیت جدید بازی Valorant را بر عهده دارد، می‌تواند به راحتی بازیکنان دیگر را از بین ببرد. به کمک چنین توانایی‌هایی، این کاراکتر اهل ترکیه مطمئنا می‌تواند روند بازی را تغییر دهد. در ادامه تعدادی از توانایی‌های فید را معرفی می‌کنیم:

  1. Haunt: بازیکنان به گوی قابل پرتاب مجهز خواهند بود که قبل از برخورد با زمین برای لحظاتی شناور می‌ماند. پس از برخورد، گوی مذکور به موجودی ترسناک تبدیل می‌شود که محل بازیکنان حریف را نشان می‌دهد.
  2. Seize: یک گوی قابل پرتاب دیگر که قبل از برخورد با زمین مدت‌زمان معینی معلق باقی می‌ماند. هنگامی که با زمین برخورد کرد یک منطقه AoE ایجاد می‌شود که بازیکنان را به دام می‌اندازد.
  3. Prowler: بازیکنان می‌توانند موجودی را به سمت دشمنان روانه کنند که در یک خط مستقیم حرکت کرده و به هر بازیکنی که در دیدرس باشد صدمه وارد می‌کند.
  4. Nightfall: این توانایی به بازیکنان اجازه می‌دهد تا ترس را به میدان نبرد وارد کنند. موجی از انرژی کابوس‌وار که دیوار‌ها آن را متوقف نمی‌کنند، شخصیت فید را مستقیما به سمت حریف هدایت کرده و روی آن‌ها تاثیر می‌گذارد.

بازی Valorant ولورنت

احتمال انتشار نسخه کنسولی بازی Valorant وجود دارد

شخصیت جدید بازی Valorant به عنوان بخشی از آپدیت Episode 4 Act 3 امروز منتشر می‌شود. علاوه بر این، به‌روز‌رسانی مذکور حاوی بتل پس جدیدی که آیتم‌های تازه‌ای را برای بازیکنان به ارمغان می‌آورد، است. بازیکنان می‌توانند با پرداخت 1000 واحد VP (معادل 10 دلار) بتل پس جدید بازی ولورنت را خریداری کنند.

بازی Valorant اثری در تیر‌اندازی اول شخص بوده که از سری Counter-Strike الهام گرفته است. بازیکنان در این اثر چند‌نفره ضمن استفاده از انواع اسلحه‌های گرم، می‌توانند از توانایی‌های خاص هر شخصیت استفاده کنند. در حال حاضر بازی ولورنت تنها رو کامپیوتر در دسترس قرار دارد.

نظر شما در مورد شخصیت جدید بازی Valorant چیست؟ آیا ویژگی‌های آن توانسته‌اند نظر شما را جلب کنند؟ به نظر شما شخصیت Fade با استقبال بازیکنان مواجه خواهد شد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: The Gamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.