دانلود بازی The Falconeer برای PS5
دانلود بازی The Falconeer برای PS5 پارسی گیم

دانلود بازی The Falconeer برای PS5

پارسی گیم 21 شهریور 1400 بدون دیدگاه
495 بازدید

دانلود بازی The Falconeer Warrior Edition برای پلی استیشن 5

بازی‌های Dogfighting یک ژانر کلاسیک به‌حساب می‌آیند که چندین دهه است که در صنعت بازی وجود دارند و هر بار هم با یک اثر جدید زنده می‌شود و یاد و خاطره بازی‌های گذشته را زنده می‌کند. بازی که این بار قرار است این کار را انجام دهد، The Falconeer اثری جهان‌گستر و مبارزه‌ای تولیدشده توسط استودیو Tomas Sala و به تهیه‌کنندگی شرکت Wired Productions است. وارد دنیای جهان باز و عظیم Ursee شوید و مبارزاتی هوایی و بسیار نفس‌گیر را در آسمان تاریک و زیبای بازی، پوشیده با ستاره‌ها و ترکش‌ها گلوله‌ها تجربه کنید.

بازی The Falconeer در دنیایی خیالی به نام Great Ursee روایت می‌شود. این دنیا پر از گنجینه‌ها و فناوری‌های قدرتمند است که به‌آرامی با آن‌ها آشنا می‌شوید اما کار آسانی پیش رو ندارید، زیرا که دنیا به پنج منطقه بزرگ تبدیل‌شده که هرکدام توسط حکومتی اداره می‌شود و این حکومت‌ها هم به خون یکدیگر تشنه هستند. هرکدام از این حکومت‌ها دارای انگیزه، هدف و نقاط ضعف و قوت هستند که می‌توان آن‌ها را به نفع یا ضررشان استفاده کرد. داستان بازی در مورد بزرگ‌ترین امپراتوری به نام Mancers است که به دلیل رفتار تهاجمی و بی‌رحمی نسبت به دیگر رقیبان، قدرت‌های کوچک را مجاب به همکاری برای نابودی او کرده است. شما می‌توانید هرکدام از قدرت‌های موجود در بازی را انتخاب کنید اما یادتان باشد که چالش مخصوص به خود را خواهید چشید و هرکسی، یک داستان خاص را در این دنیای عظیم خواهد چشید.

گیم پلی بازی The Falconeer تماماً در مورد پرواز و فنون خلبانی و نحوه نابود کردن دشمن در نبردهای هوایی و نزدیک به هم است. شما هر بار سوار بر یک شاهین می‌شوید که نقش هواپیما را ایفا می‌کند و سپس با استفاده از سلاح‌های موجود، حمله‌ای جانانه به سمت دشمن تدارک می‌بینید و به آن‌ها نشان می‌دهید که رئیس این منطقه کیست! استفاده از سیستم ارتقای سطح سلاح و زره، جان دوباره‌ای به گیم پلی بخشیده و آن را از دام تکرار نجات داده است. این داستان و گیم پلی گیرا در کنار یک استایل طراحی زیبا و چشم‌نواز قرارگرفته که آش خوشمزه‌ای برای ما پخته است. صدا و موسیقی این بازی به حدی خوب ساخته‌شده که نمونه آن را در هیچ بازی ویدیویی نخواهید شنید. اگر به این سبک علاقه‌مند هستید، بازی‌های Star Wars Squadrons و Middle Earth Shadow of the War را از دست ندهید.

در ادامه برای دانلود بازی The Falconeer Warrior Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Generations of poisonous decisions and treason swirl in the deep, as factions collide.
Become the Falconeer and soar through the skies aboard a devastatingly powerful Warbird. Uncover secrets lost to the sea as you join or oppose different factions and clans scattered throughout The Great Ursee. Take advantage of multiple Falconeer classes with individual stats, weapons and warbirds that can be upgraded through winning battles, completing quests, discovering secrets, or applying Mutagens or Chants. Use ocean thermals and energy to dive, dodge, barrel-roll, and twist to gain an advantage.

لینک های دانلود
راهنما و توضیحات
تریلر معرفی
برچسب ها
  • حجم : 950 مگابایت
  • امتیاز :
  • (امتیاز 5.0 از میانگین رای 1 نفر)
  • رمز فایل : www.par30game.ir ( پسورد را تايپ کنيد )
  • منبع : پارسی گیم ( کپی برداری تنها با ذکر نام و لینک منبع مجاز است )

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.