Crusader Kings II
یحیی رحیمی

ویژگی های جدید بازی Crusader Kings III در استریم تازه توسعه دهندگان

یحیی رحیمی 13 مرداد 1399 بدون دیدگاه
483 بازدید

یک ماه تا انتشار بازی Crusader Kings III باقی مانده است و استودیو Paradox Interactive در طی یک استریم جدید، اطلاعات تازه ای از ویژگی های مختلف بازی به اشتراک گذاشته است. تا به حال چندین استریم به این شکل را شاهد بوده ایم و این یکی در مورد سیستم بستن قراداد مستعمره ها و پرتره شخصیت ها بوده است.

بخش بزرگی از استریم در مورد پرتره شخصیت ها و نحوه تغییر آن در طول زمان بود. هر کدام از شخصیت ها دارای سیستم دی ان ای مخصوص به خود است و قیافه شخصیت، بر اساس آن تعیین می شود. چهره فرد در طول زمان و به دلیل کهولت سن، نحوه زندگی و حتی بیماری تغییر پیدا می کند. جالب است که یک آرایشگاه قرون وسطایی هم برای تغییر قیافه وجود دارد!

بخش دیگری از استریم به قرارداد میان مستعمره ها مربوط بود. اضافه کردن یک کشور به لیست مستعمره های خود نیاز به قراردادی دارد که بندهای آن یک سری مزیت های برای شما و کشور دیگر خواهد داشت. برای نمونه می توانید نحوه حکومت فئودال را به خورد کشور مستعمره بدهید و از این راه سود کسب کنید. توسعه دهنده تمامی بخش های مربوط به کشورهای مستعمره را آپدیت کرده است و می توان اقدامات مختلفی را در این بخش انجام دهد.

بازی Crusader Kings III قرار است روز اول سپتامبر میلادی عرضه شود. این بازی یک شبیه ساز عظیم از قرون وسطی است که تمامی فانتزی های شما را به تحقق می پیوندد اما چالش های زیادی وجود دارند که باید به آن‌ها رسیدگی شود. از محبوبیت گرفته تا بودجه، میزان رضایت، تشکیل ارتش و دیپلماسی. هدف اصلی در بازی را شما تعیین خواهید کرد. برای اینکه با زیر و بم بازی آشنا شوید، بازی Crusader Kings II مجانی شده است و شروع خوبی برای آشنایی با مکانیسم های بازی خواهد بود.

منبع: DualShockers

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.