یحیی رحیمی

مدیرعامل Paradox Interactive: فروشگاه Epic Games به رشد بازار PC کمک می کند

یحیی رحیمی 22 آبان 1398 بدون دیدگاه
459 بازدید

از زمانی که فروشگاه Epic Games Store شروع به کار کرده است، شاهد نظرات مختلفی در مورد کارایی اش بوده ایم. یکی از دلایلی که همه نسبت به این فروشگاه جبهه گرفته اند نیز قراردادهای اختصاصی برای فروش بازی روی PC است به صورتی که کاربران استیم را عصبانی کرده است. بسیاری باور دارند که پلتفرم PC جای اختصاصی کردن نیست و حالا مدیرعامل Paradox Interactive از این موضوع دفاع کرده است.

Epic Games در توجیه این رفتار خود بارها گفته است که این تنها برای رقابت با استیم است و اگر استیم رفتار تک بعدی خود را تغییر دهد، دیگر چنین قراردادهای امضا نخواهند شد. به هر حال حدود 15 سال است که همه از استیم استفاده می کنند و کنار گذاشتنش نیز چندان راحت نیست. Ebba Ljungerud در مورد Epic Games Store صحبت کرده است و حضور این فروشگاه را برای رشد بازار PC لازم دانسته است:

نسخه PC بازی ما به مدت محدودی تحت عنوان اختصاصی Epic Games Store خواهد بود اما نسخه نهایی بازی در اختیار استیم و دیگر پلتفرم ها نیز قرار خواهد گرفت. در طی همکاری با Epic Games ما یک پاداش تضمین شده را دریافت می کنیم که تاثیر رقابت میان افزایش یافته میان پخش کننده بازی در سال های گذشته است. ما باور داریم که این رقابت سال های بعدی نیز ادامه خواهد یافت و به هر دو بازیکنان و ناشران نفع خواهد رساند.

به نظر می رسد که ناشران بازی های ویدیوی از تامین درآمد خود خوشحال هستند زیرا که Epic Games سود کمتری نسبت به استیم از فروش بازی ها بر می دارد اما باید دید که بازیکنان چقدر از این رفتار استقبال می کنند. هر چند که فروشگاه Epic Games Store نیز هنوز راه زیادی تا تبدیل به یک فروشگاه استاندارد دارد. نظر شما در مورد رقابت شکل گرفته چیست؟

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.