call of duty modern
یحیی رحیمی

پرفروش ترین بازی های هفتگی بریتانیا: Call of Duty: Modern Warfare بازهم صدرنشین

یحیی رحیمی 26 آذر 1398 بدون دیدگاه
657 بازدید

هفته جدید میلادی در سراسر دنیا شروع شده است و حالا ما شاهد انتشار آمار و ارقام فروش بازی های ویدیویی در هفته گذشته هستیم. مانند همیشه گروه UKIE / Gfk Chart-Track آمار و ارقام فروش بازی های انگلستان را تدارک دیده است. در هفته گذشته شاهد کاهش فروش 10 درصدی بازی Call of Duty: Modern Warfare هستیم اما با این حساب بازهم صدر جدول فروش به دست همین بازی افتاده است.

جایگاه دوم به Star Wars Jedi: Fallen Order رسیده است. این بازی هفته گذشته نیز دقیقا در همین مقام قرار داشت و حفظ این مقام عجیب نیست زیرا که اقبال مردمی در مورد این بازی بسیار بالا رفته است. جالب است که فروش این بازی حدود 30 درصد پیشرفت داشته است و همین نشان می دهد که بازیکنان آرام آرام کیفیت این بازی را متوجه شده اند. در ادامه می توان FIFA 20 را دید که مقام سوم را در دست دارد و اگر یادتان باشد هفته گذشته جایگاه اول را در دست گرفت.

در ادامه می توان بازی Mario Kart 8 Deluxe را مشاهده کرد. این بازی مقام 4 جدول را در دست دارد و ماه های زیادی است که آن را میان 10 بازی پرفروش هفته مشاهده می کنیم. به هر حال بازی های نینتندو حسابی ترکانده اند و فروش فوق العاده ای داشته اند. کنسول Nintendo Switch به عنوان بهترین گجت 10 سال اخیر نام گرفته است و عجیب نیست که شاهد بازی های Luigi’s Mansion 3، Pokemon Sword و Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games بین 10 بازی برتر هستیم.

بازی های Tekken 7 و Project Cars 2 نیز بین 10 بازی قرار داشته اند و تغییرات اخیر ایجاد شده در صنعت بازی های ویدیویی باعث مطرح شدن این بازی ها در طول این هفته شده است. می توانید 10 بازی برتر هفته را مشاهده کنید. نظر شما در مورد چارت این هفته چیست؟

  1. Call of Duty: Modern Warfare
  2. Star Wars Jedi: Fallen Order
  3. FIFA 20
  4. Mario Kart 8 Deluxe
  5. Luigi’s Mansion 3
  6. Pokemon Sword
  7. Just Dance 2020
  8. Mario & Sonic at the Tokyo Olympic Games
  9. Tekken 7
  10. Project Cars 2

منبع: GamingBolt

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.