بازی Mass Effect
یحیی رحیمی

توسعه بازی Mass Effect جدید یک مرحله پیشرفت کرد

یحیی رحیمی 25 فروردین 1401 بدون دیدگاه
184 بازدید

استودیو BioWare خالق سه گانه مس افکت در تازه‌ترین مطلب منتشر شده به روند توسعه بازی Mass Effect جدید اشاره کرده است. این استودیو در اواخر سال 2020 رسماً ساخت مس افکت جدید را تائید و یک تیزر کوتاه منتشر کرد که اطلاعات خاصی در اختیار ما قرار نداد. استودیو از آن موقع تابه‌حال چندین بار به اسم بازی اشاره کرد؛ اما جزئیاتی در دست طرفداران قرار نداده است. بنابر مطلب منتشر شده، مرحله پیش‌تولید بازی تمام شده و اولین قدم‌ها برای ساخت بازی برداشته شده است.

به گزارش پارسی گیم، استودیو بایوور، مطلب تازه‌ای در وب‌سایت رسمی خود قرار داده است و هدف از انتشار آن، شفاف‌سازی روند پروژه‌های در حال ساخت است تا طرفداران از فرایند تولید بازی‌های جدید اطلاع پیدا کنند. استودیو نوشته است که آن‌ها روی بازی Dragon Age جدید به‌صورت فعال کار می‌کنند. انتشار بازی Dragon Age بعدی تا سال آینده میلادی تاخیر خورد و هنوز این بازی، آماده انتشار نیست.

دیگر پروژه این استودیو نیز بسته الحاقی Legacy of Sith برای بازی جنگ ستارگان: جمهوری قدیم است و از طرفداران خواسته است که منتظر خبرهای جدید در این مورد باشند. آخرین پروژه نیز بازی Mass Effect جدید است که «در مرحله ابتدایی تولید» قرار دارد. آن‌ها گفته‌اند که تا زمان انتشار جزئیات بیشتر در مورد بازی، نمی‌توانند هیچ اطلاعاتی به طرفداران بدهند و همچنین برای نمایش بازی جدید، نمی‌توانند صبر کنند.

تولید بازی Mass Effect جدید

شروع تولید بازی Mass Effect جدید

تیم بایوور نوشته است که تا زمان آماده شدن بازی، امکان نمایش وجود ندارد و توسعه‌دهندگان تا آن زمان روی خلق ماجراجویی جدید تمرکز خواهند کرد. بخش بزرگی از مطلب منتشر شده به فعالیت‌های استودیو تعلق دارد و جزئیات چندان زیادی در مورد بازی‌های جدید از جمله مس افکت منتشر نشده است. شرکت الکترونیک آرتز سال گذشته، ریمستر این سه‌گانه با نام Mass Effect Legendary Edition را منتشر کرد که مورد استقبال قرار گرفت.

در حال حاضر مشخص نیست مس افکت بعدی در چه مورد خواهد بود و همچنین این بازی با چه موتوری ساخته می‌شود. واضح است که زمان توسعه باعث می‌شود تا بازی تا چند سال آینده منتشر نشود و همچنین تنها کنسول‌های نسل جدید هدف قرار داده شوند. پیشرفت توسعه Mass Effect جدید اتفاق خوش‌یمنی است که مورد استقبال طرفداران قدیمی بازی قرار گرفته است. به‌تازگی خبرهایی موثق در مورد ساخت سریال تلویزیونی مس افکت با همکاری آمازون منتشر شده است و هنری کویل برای بازی در نقش ژنرال شپرد، اعلام آمادگی کرده است.

منبع: TheGamer

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.