هنری کویل سریال Mass Effect
سید مسعود کاظمی

هنری کویل مایل به نقش‌ آفرینی در سریال Mass Effect است

سید مسعود کاظمی 25 آذر 1400 بدون دیدگاه
267 بازدید

هنری کویل، بازیگر محبوب هالیوود اخیراً گفت که مایل است در سریال Mass Effect حضور داشته باشد. هنری کویل که به دلیل بازی در نقش‌های گرالت، سوپرمن و شرلوک هلمز شناخته می‌شود، میان گیمرها اسم شناخته‌شده‌ای است. وی بارها از علاقه‌ی خود به بازی‌های ویدئویی گفته و اخیراً در مصاحبه‌ای با سایت GamesRadar+ از علاقه‌ی خود به نقش‌آفرینی در سریال Mass Effect صحبت کرده است. او اضافه کرد که این موضوع بستگی به این دارد که سریال چقدر به بازی‌های اصلی پایبند خواهد بود.

به گزارش اخبار بازی پارسی گیم، هنری کویل اگرچه احتمال حضور در سریال مس افکت را رد نکرده است؛ اما نقش آفرینی در سریال را مشروط به کیفیت آن دانسته است. وی در این مورد می‌گوید:

خیلی دوست دارم این کار را انجام دهم؛ اما بستگی به این موضوع دارد که پروژه چطور اجرا می‌شود. ممکن است این اقتباس بسیار دقیق باشد یا یک اقتباس آزاد. شخصاً ترجیح می‌دهم یک پروژه با منبع اقتباس تفاوت بسیاری نداشته باشد، پس همه چیز به این موضوع بستگی دارد.

بر اساس گزارش‌های خبری منتشر شده از ماه پیش، شرکت الکترونیک آرتز با همکاری آمازون به دنبال ساخت سریالی با اقتباس از مجموعه نقش‌آفرینی Mass Effect خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد این پروژه منتشر نشده است و حتی مشخص نیست که این سریال اقتباسی از داستان سه‌گانه Mass Effect خواهد بود یا داستانی مجزا که در دنیای مس افکت جریان خواهد داشت.

 

هنری کویل سریال Mass Effect

هنری کویل در نقش Commander Shepard

طرفداران Mass Effect قطعاً با اضافه شدن هنری کویل به این سریال خوشحال خواهند شد. این اولین بار نیست که هنری کویل نقش یک شخصیت بازی ویدئویی را بازی می‌کند؛ او بازیگر نقشِ گرالت، قصابِ بلاویکن، در سریال ویچر است که در آینده نزدیک فصل دوم آن منتشر خواهد شد.

جدا از اینکه کویل علاقه‌ی بسیاری به نقش آفرینی شخصیت‌های مشهور دارد، یک گیمر تمام عیار نیز است. این بازیگر بارها از علاقه‌ی شدید خود به مجموعه بازی‌های Warhammer 40,000 گفته است. چندی پیش ویدئو سرهم کردن سیستم گیمینگ او در رسانه‌های اجتماعی با بازخورد بسیاری روبه‌رو شد.

در ادامه‌ی مصاحبه کویل اضافه کرد که از داستان سه‌گانه اصلی Mass Effect بسیار لذت برده است اما هیچ‌وقت نسخه Andromeda را به پایان نرسانده است. او بار دیگر تأکید کرد که آمادگی کامل برای ایفا کردن نقش گرالت در تمامی هفت فصل سریال دارد و به گفته‌ی خودش در کریسمس سراغ دی‌ال‌سی Blood and Wine بازی ویچر 3 خواهد رفت.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.