بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت
محمد صادق شجاعی

استودیو 343 Industries از فصل جدید بازی Halo Infinite می‌گوید

محمد صادق شجاعی 15 فروردین 1401 بدون دیدگاه
205 بازدید

در حالی که بازی Halo Infinite با استقبال بسیاری از بازیکنان همراه بوده، اما کمبود محتوای جدید در بخش چندنفره آن موجب نارضایتی طرفداران و علاقه‌مندان شده است. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، سازنده بازی هیلو اینفینیت یعنی استودیو 343 Industries نسبت به این امر واکنش نشان داده و از فصل جدید بازی Halo Infinite گفته است.

برایان جرارد، مدیر روابط‌عمومی استودیو 343 اینداستریز، از طریق وب‌سایت Reddit به صحبت با طرفداران سری هیلو پرداخته است. به این واسطه وی اعلام کرد که «تیم سازنده از این که نمی‌تواند انتظارات بازیکنان و جامعه طرفداران را برآورده کند، به هیچ عنوان راضی نیست». برایان جرارد در ادامه گفت که حجم زیادی از محتوا‌های تازه ارائه خواهد شد؛ طبق گفته او متاسفانه تحقق این امر  زمان‌بر است.

مدیر روابط‌عمومی استودیو 343 Industries در این مورد گفته است: «در واقع چالش‌ها و محدودیت‌های زیادی وجود دارد. مطمئنا ما از این که نمی‌توانیم انتظارات بازیکنان و جامعه طرفداران را برآورده کنیم، راضی نیستیم. وضعیت کنونی که تیم سازنده باید از آن عبور کند، بسیار دشوار است. در حال حاضر تمرکز اعضای تیم روی فصل جدید بازی Halo Infinite است. در هفته‌های آینده اخبار و اطلاعات تازه‌ای منتشر خواهیم کرد».

برایان جرارد در ادامه چنین توضیح داده است: «هم‌اکنون حجم بالایی از برنامه‌ریزی‌های تولید، برآورد هزینه‌ها، استخدام و غیره در حال انجام است که به موجب آن‌ها امکان انتشار منظم آپدیت‌ها وجود ندارد. ما می‌دانیم که جامعه بازیکنان صبر و حوصله خود را از دست داده‌اند. صادقانه بگویم، قابل درک است که آن‌ها از شنیدن حرف‌های ما خسته شده باشند. ما فقط به زمان بیشتری نیاز داریم که تیم سازنده جزئیات را مرتب کند. سپس ما هر آن چه که بتوانیم را با بازیکنان در میان می‌گذاریم».

بازی Halo Infinite هیلو اینفینیت

بخش چندنفره بازی Halo Infinite به صورت رایگان قابل تجربه است

استودیو 343 اینداستریز تعدادی از محتوا‌های فصل جدید بازی هیلو اینفینیت را که با نام Lone Wolves شناخته می‌شود، معرفی کرده است. بر این اساس، بازیکنان می‌توانند در بخش چند‌نفره بازی Halo Infinite به محتوا‌هایی از جمله نقشه‌های جدید، زره‌های تازه و شخصیت‌های متنوع دسترسی داشته باشند. داستان فصل جدید بازی مذکور از طریق مجموعه‌ای از صحنه‌های سینماتیک، رویداد‌های داستان محور، آیتم‌های بتل پس و مواردی از این دست روایت می‌شود.

فصل جدید بازی Halo Infinite در تاریخ 3 مه (13 اردیبهشت) آغاز خواهد شد. به این واسطه بازیکنان می‌توانند حالت Last Spartan Standing را به صورت رایگان تجربه کنند. همچنین حالت جدید Land Grab ارائه شده و حالت King of the Hill باز‌می‌گردد.

نظر شما در مورد فصل جدید بازی Halo Infinite چیست؟ آیا کمبود محتوا‌های بخش چند‌نفره آن نارضایتی شما را نیز به دنبال داشته است؟ به نظر شما استودیو 343 Industries در قالب فصل جدید می‌تواند بازیکنان را راضی کند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: IGN

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.