کالاف دیوتی گیم پس
یحیی رحیمی

شایعه: بازی های کالاف دیوتی این ماه به گیم پس اضافه می‌شوند

یحیی رحیمی 14 فروردین 1401 بدون دیدگاه
1,312 بازدید

مایکروسافت با شروع هر ماه میلادی جدید، فهرست بازی های ایکس باکس گیم پس را آپدیت می‌کند؛ اما با شروع ماه آوریل، خبری از فهرست جدید بازی‌ها نبود و این روند قطع شد. به نظر می‌رسد که ایکس باکس مایل به معرفی بازی‌های جدید در روز اول آوریل به دلیل دروغ آوریل نبود. اطلاعات فاش شده از افزودن عناوین جدید کالاف دیوتی و متال گیر سالید 5 به گیم پس خبر می‌دهند.

بنابر آخرین اخبار بازی و اطلاعات فاش شده، بازی‌های اخیر مجموعه Call of Duty مانند Black Ops Cold War و Modern Warfare اضافه می‌شوند. علاوه بر اطلاعات فاش‌شده، صفحه گیم پس در فروشگاه مایکروسافت، فهرست هشت بازی را نشان داده که در حال حاضر برای این سرویس در دسترس نیست. آخرین بار که این اتفاق افتاد، اکثر بازی‌های بتسدا به فهرست گیم پس اضافه شدند و ممکن است که عناوین کالاف دیوتی در این ماه اضافه شوند یا تاریخ پیوستن آن‌ها به سرویس ایکس باکس گیم پس اعلام شود.

کالاف دیوتی ایکس باکس گیم پس

کالاف دیوتی در راه ایکس باکس گیم پس

هشت بازی جدید که قرار است به سرویس گیم پس اضافه شوند، شامل بازی‌های کالاف دیوتی به همراه Modern Warfare Remastered و Diablo 2: Resurrected از شرکت بلیزارد است. علاوه بر این بازی‌ها، عناوین مجموعه متال گیر سالید از جمله Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain نیز به این سرویس اشتراک بازی راه پیدا می‌کنند. در ادامه می‌توانید فهرست کامل بازی‌ها را ببینید.

  1. Call of Duty گیم پسCall of Duty: Black Ops Cold War
  2. Call of Duty: Modern Warfare
  3. Call of Duty: Modern Warfare Remastered
  4. Diablo 2: Resurrected
  5. Metal Gear Rising: Revengeance
  6. Metal Gear Solid 5: Ground Zeroes
  7. Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain
  8. Metal Gear Survive

گفتنی است این فهرست ممکن است اشتباه باشد و مایکروسافت برنامه‌ای برای معرفی این بازی‌ها نداشته باشد؛ در غیر این صورت، عناوین پرطرفدار در راه گیم پس هستند که می‌تواند ارزش این سرویس اشتراکی را افزایش دهد. با توجه به خرید اکتیویژن بلیزارد توسط مایکروسافت، افزودن بازی‌های این شرکت به گیم پس اتفاقی عجیب نیست و تمام بازی‌های این شرکت بالاخره اضافه خواهند شد. اخیراً سناتورهای آمریکایی تلاش کرده‌اند که جلوی نهایی شدن این قرارداد را بگیرند و بحث و حواشی همچنان ادامه دارد.

بازی هایی که گیم پس را ترک می‌کنند

علاوه بر بازی‌های جدید، فهرست عناوینی که از ایکس باکس گیم پس جدا می‌شوند نیز اعلام شده است. از جمله مهم‌ترین بازی‌ها باید به نسخه کامپیوتر Destiny 2 و همچنین MLB The Show 21 اشاره کرد. این بازی‌ها در حال حاضر بیست درصد تخفیف خورده‌اند و هنگامی این تخفیف اعمال می‌شود که بازی از فهرست عناوین گیم پس جدا شود. این اطلاعات هیچ‌کدام توسط مایکروسافت تائید نشده‌اند و با شروع روز کاری دوشنبه در آمریکا، اطلاعات موثقی دریافت خواهیم کرد. در ادامه فهرست بازی‌هایی که این ماه از گیم پس جدا می‌شوند را ببینید.

  1. The Long Dark
  2. Rain on Your Parade
  3. MLB The Show 21
  4. Destiny 2 – روز یازدهم آوریل
  5. Pathway

افزودن بازی های کالاف دیوتی به گیم پس خبر خوبی برای کاربران این سرویس است که بتوانند عناوین چند سال اخیر اکتیویژن را بدون پرداخت هزینه تجربه کنند.

منبع: GameRant

Youtube Par30Game

مطالب مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.