دانلود بازی Aery Calm Mind 2 برای PC
دانلود بازی Aery Calm Mind 2 برای PC پارسی گیم

دانلود بازی Aery Calm Mind 2 برای PC

پارسی گیم 12 فروردین 1401 بدون دیدگاه
2,648 بازدید

دانلود بازی Aery Calm Mind 2 برای کامپیوتر

اکثر مخاطبان صنعت گیم به دنبال بازی‌هایی می‌گردند که هیجان‌انگیز باشد و نفس مخاطب را بند بیاورد. با این حال تعدادی از گیمرها تنها به دنبال کسب یک تجربه آرامش بخش و بدون دردسر هستند. شاید پس از یک روز کاری طولانی و چالش برانگیز به خانه آمده‌اید و به دنبال تجربه یک بازی ساده و آرام می‌گردید. اگر از این دسته افراد هستید، به شما تجربه فرنچایز Aery را توصیه می‌کنیم که اخیراً نسخه جدید آن تحت عنوان Aery Calm Mind 2 در بازار منتشر شده است.

بازی Aery Calm Mind 2 توسط استودیوی EpiXR Games ساخته شده که تخصص بالایی در انتشار محصولات آرامش بخش و کژوال در صنعت گیم دارد. از دیگر ساخته‌های این استودیو می‌توان به Life of Fly، Murder Diaries و البته فرنچایز بزرگشان Aery اشاره کرد. بازی‌های Aery شما را در نقش یک پرنده قرار می‌دهند که باید در دنیایی رنگارنگ و بزرگ از نقطه‌ای به نقطه دیگر رفته و مسیر مکان بعدی زندگی‌اش را در سرزمینی دوردست پیدا کند.

تجربه Aery Calm Mind 2 و دیگر بازی‌های این سری گیمر را به شدت یاد ساخته‌های استودیوی Thatgamecompany مخصوصاً بازی Flower و Journey می‌اندازد. همانند بازی‌های نام برده، در Aery نیز چالش‌های گیم پلی و روایتی به طور کامل حذف شده‌اند و بیشتر از هر چیزی، سفر پیش روی گیمر و تجربه نهایی این سفر، برای سازندگان مهم بوده است. مدت زمان کوتاهی که در Aery Calm Mind 2 سر می‌کنید، تا مدت‌ها از خاطرتان فراموش نخواهد شد.

البته بازی Aery Calm Mind 2 خالی از اهداف گیم پلی نبوده و قابلیت جمع کردن پرهای پخش شده درون محیط به پرنده‌ای که کنترل می‌کنید داده شده است. البته این ویژگی به هیچ وجه ضروری نیست و شما می‌توانید به طور کلی آن را نادیده گرفته و فقط از تماشای محیط و گرافیک زیبای بازی لذت ببرید. در زمینه گرافیکی، Aery Calm Mind 2 یکی از زیباترین و هنری‌ترین نمایش‌های بصری سال 2022 را به ما هدیه می‌دهد. در طول سفر، به هیچ وجه چشمانتان خسته نخواهد شد.

Aery Calm Mind 2 بیش از اینکه یک بازی باشد، یک تجربه تعاملی است که برای خلق آرامش ذهن و روح شما طراحی شده است. شما در نقش یک پرنده کوچک قرار گرفته که مناظر زیبا را کشف کرده و به کشف کریستال‌های جادویی می‌پردازید که مکان‌های بیشتری را آزاد می‌کنند. از آنجایی که هیچ دشمن و چالشی در بازی وجود ندارد، می‌توانید با خیال راحت به صندلی خود تکیه داده و از مناظر زیبا و حس پرواز لذت ببرید. این بازی یک استراحت عالی بعد از یک روز سخت کاری است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌ FAR را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Aery Calm Mind 2 برای کامپیوتر با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Win 7
Processor: i5
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX600
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

سیستم پیشنهادی :

OS: Win 10
Processor: i7
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX700
Storage: 2 GB available space
Sound Card: No specific requirements.

تصاویری از محیط بازی :


About This Game :

Aery – Calm Mind 2 is an interactive game experience that is designed to relax your mind and soul. You jump into the role of a little bird, explore beautiful landscapes and collect magical crystals that mark certain landscapes. Because there are no enemies or any other danger in this game you will be able to lean back and enjoy the scenery and the sensation of flying. It is a great game for relaxing and calming down after an exhausting day full of hassle.

بازی های مرتبط

arongroups

دیدگاه کاربران

تعداد دیدگاه کاربران: 0 دیدگاه
  • هنوز دیدگاهی ارسال نشده است.